Onko teillä ikävä töihin? Näen jo lähes painajaisia ensi viikon palkanlaskennasta ja uudesta verotilistä!

Avainsanat: verotili palkanlaskenta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.12.2009 - 15:43

Ei todellakaan ikävä, mutta samoin täällä kauhistuttaa samat asiat kuin kysyjääkin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Sain joulukuun palkat jo reilaan. Nyt vaan uusia prosentteja muuttamaan palkanlaskentaohjelmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 10:45

Ei ole ollut viiteen vuoteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 11:20

Työ huolia ei ole,mutta kyllä haluaisin vielä työtä tehdä,voin hankkia vähän eläkkeen päälle.Ota sinä rennosti,äläkä turhaan tressaa,kyllä sinä sen homman osaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 12:54

Kyllä taas ensiviikolla menen ihan mielelläni työ-keikoille... kuulemaan miten vanhusten joulu meni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 17:24

Ei olisi ikävä töihin, mutta niitäkin on pakko tehdä. Sekä koulutöitä että muita töitä olisi niin paljon kun vaan jaksaisi raataa. Ja kotityöt vielä päälle. Uh-huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 18:26

Ei ole ikävä töihin ja onneksi koko ensi viikko onkin lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:08

Ei nyt ikävä ole mutta mieluusti menen töihin maanantaina. 9 pv vapaata on jo kiva loma ja siinäkin ehti käymään ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 02:16

Toiset laskee päiviä jäljellä lomaa, mutta appiukko laskee päiviä, että koska pääsee töihin. Se rakastaa työtään enemmän kuin perhettään ja mä tarkoitan tätä.