Mikä haisee?

Olisko oma kehu?
tässä siitä huolimatta; www.aijaa.com/v.php?i=5453089.jpg

Lisätty: 26.12.2009 - 11:47

Tämä onkin hyvä kysymys, linkkiä on katsottu toistakymmentä kertaa mutta vastauksia ei näy.

Avainsanat: tienviitat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 09:28

En ymmärrä mutta jo otsikossa "pisti silmään" kirjoitusvirheet , mutta tuohan ei ole mistään yleisestä mediasta poimittu...

Kysyjän kommentti

kirjoitusvirheet osaan tehdä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 11:22

Yllä olevasta en nyt (anteeksi vaan) ymmärtänyt mitään.

Meillä "haisee hyvälle" kuusi - hyasintti - joulukinkku - kynttilät ja välillä - niin - vähän pahemmalle tuoksurepertuaarissa koirankakka!
Tuo pieni olento ei ihan vielä osaa ajoittaa kaikkea ulos joten kodinhoitohuoneen paperille ilmestyy joskus pikkuinen läjä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.12.2009 - 15:41

Hajusta en tiedä, mutta olisiko kenties tämä meidän eräs napsulainen katselemassa siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:23

Kuvassa lukee jonkun nimi,mutta mitä muuta kysymys kysyi,ai haiseeko,ei haise,hyasintti on korjattu pois ja koiran/kissan kakkakaan ei ole pariin vuoteen haissut;muuten kun kissa käy taasalla tulee joskus kamala lemu.Miten niin pieni ja kaunis olento voi päästää niin kamalan hajun....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 02:15

Jumppis siinä mainitaan kahteen otteeseen, joten ilmeisesti kuvassa on hän, mutta pitikö tästä nyt tajuta jotain muutakin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 12:59

nyyt en taaskaan tajua , mikä haisee.. ei täälä ainakaan mikään ja jos meinaat , et tos kuvas joku oma kehu , niin en sitäkään tajuu .. selvennä hieman ?