Mikä oli yhtä aikaa hauskin,yllättävin, humoristisin,naurettavin tapaus joulupukin vierailtua tänä jouluna? Tai aiempina jouluina.

Meitä oli 11 henikilöä avaamassa lahjoja. Kaikki saivat banaaninmuotoisen paketin jossa oli oikea syötävä banaani. Illemmalla kehuin lahjan antajan mielikuvitusta kun yksi lahjan saaja totesi aivan tosissaan: Mutta katso kuinka laadukas se banaani on ja tosi hyvännäköinen banaani, ja vielä terveellinen! Kiitos vielä tästä tosi hauskasta jouluyllätyksestä.

Avainsanat: joululahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 02:13

Ihmettelimme kyllä miehen kanssa erästä pakettia aika kauan. Oli tainnut lahjan antajalta ideat tai raht loppua totaalisesti kesken ja he antoivat palapelin. Siis sellaisen, jossa luki "9+-vuotiaille". Luulimme ensin ihan tosissaan, että siinä oli päällä väärä nimi.
Appiukko veti hirveät herneet, kun ostimme heille joululahjaksi uudet tyynyt. Edelliset eivät nimittäin olleet tyynyä nähneetkään muutamaan vuoteen, vaikka olisi kaksinkerroin kääntänyt. Anoppi taasen oli iloinen, sillä näiden peseminen on helpompaa.

Kysyjän kommentti

Minäkin ostin miehelleni palapelin, 500 palaa. Luulin saavani hänet pois tv:n äärestä, mutta itse sitä sitten pari päivää kokosin ja mies töllötti telkkua! Kiitti vastauksestasi. Tuliko palapeli koottua?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 10:47

Kun pukki pyyhälsi ohi ja jätti täällä käymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 11:23

Meltäkin meni joulupukki ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.12.2009 - 15:39

Neljäs yöpaita - pukki ei ollut nähnyt niitä kolmea aiempaa.