Tämmönen tietokonehirviöjutska ilmesty koneelleni, mitäpä mahtaa tarkottaa? Apuvaaaa.

Java Update

This Java Update contains important enhancements to improve performance, stability and security of the Java applications that run on your machine. Installing this update will ensure that your Java applications continue to run as safely and efficiently as always.

More detailed technical information can be found in the Release Notes

Sun Microsystems has partnered with companies that offer various products. The installer may present you with the option to download these programs as part of the installation.

Please install this Java Update by clicking on the Install button on the Java Update window.

Lisätty: 04.08.2008 - 16:52

Joo, nyt uskalsin sit, ton alla olevan vastauksen perusteella, klikkailla etiäpäin, mut sit aina uus sivu, jne, , josta taas piti pähkäillä mitä klikkaa, no nyt kuitenkin noi kummitukset hävis, toivotaan ettei tullu kalliiks mulle ?ja kääk?? terv. tää tietsikkanero.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 16:25

Ei hätää. Java on nettisivuilla yleisesti käytetty ohjelmointikieli. Nyt siitä olisi saatavilla uudempi versio, jonka voisit tuota viestiä klikkaamalla ladata. Java löytyy lähes poikkeuksetta jokaiselta kotikoneelta.

fi.wikipedia.org/wiki/Java

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 17:40

Javaa tarvitaan tietokoneella ainakin kahdesta syystä: 1) kun halutaan luoda java-sovelluksia tai -pelejä, tai b) halutaan ajaa java-sovelluksia tai -pelejä.
Jos haluaa nähdä apletteja ja käyttää java-ohjelmia, koneelle asennetaan ilmainen Java Runtime Enviroment -niminen kookas paketti, lyhyemmältä nimeltä JRE. Sen saapi täältä. Uusin paketti on JRE 6 update 5. Sen kun asentaa, haavoittuvuudet ovat historiaa, kunnes uusia löydetään. Jokainen voi itse omalta kohdaltaan päättää menettääkö mitään, jos ei Javaa ikinä asenna. Mukana seuraa nimittäin päivitysvastuu.

Huomio! Päivityksen jälkeen vanhat versiot (ja päivitykset) voi poistaa koneelta. Muuten ne jäävät koneelle viemään tilaa jopa satojen megatavujen edestä.

www.sun.com/java/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 17:53

JAva han toi on ei hätää. JAva on turvallinen ja maksuton. Java kannattaa ladata koneelle siis download.turvallinen ja maksuton

Lisätty: 04.08.2008 - 17:54

EI todellakaan hätää älä pelkää kaunis/komea lapsi huomenna kaikki on parhain päin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 22:18

Sen verran minäkin voin lohdutella, että olen säännöllisesti hyväksynyt/sallinut nuo Java päivitykset ilman ongelmia.

Joskus on kyllä mieleeni putkahtanut sellainenkin ajatus, että vielä päivänä muutamana joku häirikkö pistää liikenteeseen jonkun harmillisen jutun joka muistuttaa niin paljon näitä jo tutuksi tulleita Java-päivityksiä, että tulee painettua yes nappuloita lukematta ihan koko juttua? mistäs sitten vitsit väännetään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 13:32

Ei hätää,kaikille käy joskus noin.Siitä ei ole haittaa tai seuraamusta koneellesi.