Hei, kannattaako Vietnamiin Phan Thietiin viedä dollareita vai euroja? Entä onko kenelläkään antaa vinkkiä top10 nähtävyyksistä Phan Thietin alueella?

Avainsanat: phan thiet vietnam

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 15:33

tuolla aika runsas info:
www.tjareborg.fi/MYTImages/S...0Thiet.pdf

matkakertomuksen löysin:
backbag.blogspot.com/2009/12...lkeen.html

varmaan kannattaa automaateista paikallista rahaa nykäistä, ehkäpä edullisin kurssi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 17:59

Ota rahhoo evvääks, se on kevyttä kantoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 14:47

Phan thietiin ei kannate viedä ylenmäärin minkäänlaista rahaa. Juuri sen verran, että pääsee alkuun. siellä on nimittäin tosi hyviä automaatteja, joista visa-kortilla voi nostaa rahaa. Noita automaatteja on tosi hyvin saatavilla niin Phan thietin kaupungissa kuin siinä välillä Muineenkin.....

Phan Thietiin n. 18-19 km ja Muineen n. 10 km on hieno joki, jossa kannattaa käydä. Siellä kävellään joen pohjia myöten pienelle putoukselle. Ympärillä on ihanat punaiset hiekkajyrkänteet ja muutakin kaunista nähtävää.
Toinen ihana paikka ovat punaiset ja valkoiset hiekkadyynit. sinne on matkaa jonkin verran myös Muinesta ( n 25 km), mutta autoilla sinne pääsee kätevästi. Kylillä on "bisnessmiehiä", joilta matkan voi ostaa. Ovat aivan jees, vaikkakaan ei ensimmäiseltä kannate ostaa ja tinkiä kannattaa kovasti.