hyvää joulupäivää napsulaiset ! tiedättekö, et voinko ladata koneelle areenasta joulukonsertin

miten tuo palkki johon kirjoitetaan jää tuon kategoria litanian niinkus taakse ...outoo .. niin tiedättekö myös , et miten sen voisin tallentaa .. ? vai onko nyt niin , et niitä ohjelmia ei voi laisinkaan tallentaa?

Lisätty: 25.12.2009 - 12:59

kiitoksia vinkeistä.. yritin saada sitä tallennettua , mutta ei onnistunut .... nyt laitoin s.postia ylelle joskos sen sitten sais ostettua edes...veljentytär oli siellä kuorossa laulamassa , siks se niin ylen tärkeä on minulle ...

Avainsanat: konsertin tallenus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 12:10

Hyvää Joulupäivää ja joulunjatkoa!

joku väitti eräällä sivustolla,
että Apple QuickTime Pro:lla pystyt tallentamaan.
mutta vaatii mac koneen.
en tiedä pitääkö paikkansa.
mutta näkyy olevan tuossa linkissä muitakin vinkkejä ( jotka ei toimi )

Lähteet:
keskustelu.suomi24.fi/node/5093000

Kysyjän kommentti

kysyin ostoa ja maksaa 100 et ehkä sit vaan muistelen sitä konserttia...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.12.2009 - 11:41

Hyvää Joulupäivää sinullekin.
En tiedä, mutta oletko kokeillut tallennusmahdollisuutta samaan systeemiin kuten esim. you tubesta. Eli yläpalkista otsikko kopioimalla. Itse olen yrittänyt tallentaa y t:sta musiikkia omiin musiikkitiedoistoihini, vähän aikaa pelittää, mutta sitten ei enää aukaise ko. tallennusta.