Onko teillä tulisijaa?Itse nautin pakkasella takassa tulen loimusta.

Lisätty: 25.12.2009 - 08:49

Joo ja eilen kylvettiin ulkosaunassa ja sanamökissä on myös avotakka pukuhuoneessa mikään ei tee sen paremmin rauhallista tunnelmaa jouluun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 10:13

Valitettavasti asumme kerrostalossa ja kuivat patterit on seinillä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 08:25

onhan meillä ja jopa kaksikin takka ja hella , sekä tuolla saunamökissäkin on takka ja kiuas jossa kans poltetaan puita ... lämpö on mahtavaa ja tunnelma niiden ... miten minusta tuntuu ,kuin ruokakin ois paaljoon parempaa , kun teen sitä puuhella , kuin sähköhellassa tehtynä .. no tämä ihan oma mielpide ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 10:00

Patterit pitävät kotimme lämpimänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 10:34

Täällä mailla on 2 pönttöuunia ja leivinuuni.Tammikuussa tulee ilmalämpöpumppu.
Eilen kävimme rantasaunassa,siellä on takkatupa,jonka tietysti lämmitin samalla kun
kiuastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 10:42

On tulisoja, iso leivin uuni, siihen mahtuu 95 senttinen halko, lisäksi on takka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.12.2009 - 11:36

Kyllä on kaksi takkaa, toisessa poltan puita, toisessa palaa tuikut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.12.2009 - 16:39

Ei ole tulisijaa asunnossani, ellen viritä nuotiota lattialle. Kerrostaloissa harvemmin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 18:10

Joka huoneessa on tulisija ja tulta niissä pakkasilla pidetään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 18:13

On.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 19:56

Ei ole , ainakaan vielä. Toivomuslistalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 21:32

Ei ole uunin uunia eikä takkaakaan,vain kynttilät luo tunnelmaa.Kade,kade,kade,olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 21:41

Kotona ei ole mutta lähin tulisija on tuossa pihassa oleva grillikatos jossa pääsee vähän tätä harrastamaan. Eihän se tietenkään ole sama asia, mutta parempi kuin ei mitään. Kesäisin pääsee mökillä aidon takan kimppuun, ei oikeastaan talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:57

Ei ole ja se on harmi juttu. Takan rakennuttamista olemme suunnitelleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 10:28

meillä on, aivan ihana