Ajastinkello?

Äsken totesin että ajastinkello ottanut lopputilin.Onko kokemusta kuinka kauan ne kestää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 08:22

meillä tuo on kestänyt koht 10v .. ja kyllä pelittää vieläkin , on se hyvä keksintö tälläiselle nuori muori dementtikselle ... :))

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 12:14

jos tarkoitat DEFA ajastinkelloa, niin toiminut jo monta monituista vuotta, tarkkaan en muista kuinka kauan, mutta toimii vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 15:24

Miulla työpaikan parkissa käytössä ajastin. On vanha ja toiminut ihan ok. Koputanpa puuta. Saattaapi olla, et änneytyy täst kehumisest. Eikös nuo liene ihan käyttötavaraa nykysi. Osta sie, ni mie myyn. Näihä se männöö muunki tavara kohal.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 18:14

On ollut sama niin monta vuotta, etten edes muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 18:16

Käyttämätön on tuolla tallissa. Ei ole täältä sisältä säädeltävissä että olkoon. Ei ole jokapäiväisiä lähtöjä minnekkään.
Niin loistoliedessä on sellainen myös. Tekee ruuan oikiaan aikaan jos muistaa laittaa eväät sinne ja tietää milloin on nälkä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 21:36

Jääkaapin ovessa oleva on kestänyt varmaan 10v.
Ulkona lämmitystolpan kellojen toimivuudesta vastaa taloyhtiö ja huoltofirma. Ei ole nekään koskaan hajonneet, ilmeisesti vaihtavat ennen kuin näin pääsee tapahtumaan. Kun eivät ole päivittäisessä käytössä niin käyttöikä lienee aika pitkä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 22:37

Ei ole ajastinkelloa..vaikka ollut monet kerrat mielessä..että pitäisi ostaa..enpäs huomannut vihjata joulupukille..
Nyt kyllä laitan heti kauppalappuun...muista ostaa munakello..