Joulun paras hetki on juuri nyt: lahjat jaettu, kotona rauhallista, ruokaa tarpeeksi varastossa huomistakin varten, eikä kiirettä?

Hyvää Joulua kaikille, jotka jaksoivat avata tämän kysymyksen !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 09:40

Rauhaisaa Joulua sinulle ja nautihan pöydän antimista! Joulu on hyvä, sillä saa syödä myöskin yällä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 23:47

Hauskaa Joulua sinullekkin! :)

Nyt ei ole mihinkään kiirre, saa nauttia jouluherkuista rauhassa ja joulun tunnelmasta. ^^

Tykkään valvoa Jouluaatto öisin, en tiedä edes miksi.. ehkä se on jäänyt lapsuudesta joku jännä tapa. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 00:05

Hyvää joulua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 00:09

Hyvää joulua sinullekin! Totta paras hetki on nyt, kun lahjat on jaettu ja hälinä loppui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 07:42

hyvää joulua sinulle myöskin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 08:07

Ruokaa on varastossa loppuvuodeksi meillä ei kädestä suuhun eletä ja yhtenään "puotipuksuja" kiusata.
Niin siellä kuumemmissa paikoissa taitaa olla se myhnähtämis vaara varsinkin ruokien kohdalla suuri!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 08:16

Samoin sinulle rauhallista pyhien jatkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 10:05

Olimme ensikerran jouluyön messussa ja sieltä tullessa käytiin kinkun ja lohen kimppuun,kyllä nukutti makeasti.Hyvät joulunjatkot sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.12.2009 - 11:35

Hyvää Joulun jatkoa sinullekin. Minä jo nukuin tuossa vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 12:08

Rauhanomaista Pyhänjatkoa huomiseen!!Nauti Pohjolan joulurauhasta vielä hetkinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.12.2009 - 16:37

Minulle tällainen rauha on jokapäiväistä. Mutta mukavaa tämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 21:28

Tytär jakoi lahjat, hänen syntymäpäivänsä osui myös tähän joulun seutuun niin lahjoja tuli yhdelle kerralle ehkä liikaakin. Melko rauhallista täällä korvessa on myös ennen ja jälkeen joulun.
Hyvät voinnit sinnekin, missä nyt sitten tällä hetkellä oletkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 22:41

Hyvää joulunjatkoa...jouluaatto meni ihanasti...isolla porukalla syödessä..ja illasta tyttären luona kahvilla..missä lahjat jaettiin..