koska ruotsalaiset ovat majoittuneet pohjanmaan rannikolle, eteläsuomeen ja ahvenanmaalle, pitäisikö nämä alueet erottaa suomesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 09:48

Eiköhän tää ole hieman kaukaa haettu kyssäri? Sillä eikös siellä ole jo niin montaa eri kansalaisuutta suomessakin ja aina tulee lisää?
Eikä ruotsin kielessä ole mitään vikaa . Maailmassa on monia kieliä. Jos pipo kiristää niin pitää mennä peilin eteen ja alkaa miettiä, missä on vika!
Olen asunut ruotsissa 25 vuotta ja nyt virossa 5vuotta ,josta talvet ollut kanarialla suurimman osan.
Olen tavannut paljon eri kansalaisuuksia ja kaikissa on mukavia ja vähemmän mukavia ! Tämä koskee myöskin suomalaisista.
Rasismi on yksi pahimpia sairauksia kansoissa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 22:47

Ei minun mielestä, jos he ovat ruotsalaisia niin muuttakoot
Ruotsiin jos ei kelpaa Suomessa asua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.12.2009 - 22:51

Miksi? Onko kysyjä rasisti? Vapaa maa - vapaa kansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 07:58

Se Suomen Länsi- ja Eteläraja on on ihan luonnollisessa paikassa maantieteellisesti.
Onhan meitä suomalaisiakin muuttanut Ruotsiin varsinkin autotehdaskaupunkeihin. Mitenkähän heidän käy kun robotit vie työt ja Kiina Volvon tehtaat. Pitäiskö heidän muuttaa Kiinaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 08:17

Pitäiskö viro kaapata suomeen kun siellä puhuvat osittain suomea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 08:29

no en ainakas haluis ol ruottalainen , ku en heitin muretkka ossaa ...vaix tääl lounases suomee asustankii , niin haluun olla edelleenkin suomalainen nih :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 12:14

Kovin kaukaa tosiaan etsimällä etsitty kyssäri!Onhan rannikkokaupunkeihin ja pitäjiin siiirretty näitä kiintiöpakolaisia,miksi kohdistat boikottisi suomenruotsinkielisiin?Aivan absurdi ajatus,pitäisikö osa Helsingistä,Porvoosta ym.erottaa sinun mielestä emämaasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 18:37

Ahvenanmaallakin olis tilaa halullisille sieluille ja sen vois luovuttaa suosiolla Ruotsille?
(Ilman Ruotsille julistettua sotaa ja pika-antautumistakin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 03:42

Tää on ehdottomasti tyhmintä, mittä mä olen Napsusta liittymiseni jälkeen lukenut!

Mee kotiis rasisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 09:03

Ei Suomessa niin paljoa ruotsalaisia ole että heidän takiaan maata pitäisi alkaa jakamaan. Helsingissä asuu jonkin verran ruotsalaisia, muista en tiedä.
jos taas "haukut" (useimmiten kateutta) suomenruotsalaisia, he eivät kyllä rasita kenenkään elämää, päinvastoin rikastuttavat meidän kulttuuriamme.
Tämä on ehdottomasti tyhmin ja rasistisin aloitus mitä Napsussa on ollut "miesmuistiin"!
(ja tietysti anonyyminä kirjoitettu... tuo mahdollisuus olisi hyvä poistaa).

Lisätty: 28.12.2009 - 09:04

Hyväksytäänhän tänne kaikki Afrikastakin tulevat, miksei sitten omassa maassaan asuvat ja työtä tekevät kansalaiset.