Puuttuuko joulutervehdyksistä vielä joku odotettu tervehdys?

Lisätty: 25.12.2009 - 11:32

Osa ymmärsi väärin kyssärini. En tarkoita itseäni.
Tarkoitan että oletteko itse odottaneet joltakin tärkeältä ihmiseltä joulutervehdystä joka on vielä tulematta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 22:34

Niin onhan tässä vielä 1,5 tuntia aikaa. Mistäs sen nyt tietäisi,
vaikka tulis Joupukilta viesti jossa lukisi en nyt ehdi varmaan tänä iltana,
kun poro loukkasi jalkansa, ja pitää odottaa että joku toisi moottorikelkan.
-Elämässä on kaikki mahdollista.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Toivottavasti sitä pukin viestiä ei tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 23:26

No hyvää joulua sinullekin Ida, en ole ehtinyt napsutella joulukiireiden keskellä, mutta viielä ehtii joulut toivottaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 00:15

Idalle hyvää ja rauhallista joulua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 07:50

idalle myöskin kaikkea hyvää nyt ja tulevaisuudessakin.. pidä se hyymörinkukkasi pystyssä ensivuonnakin.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 09:54

Niin, meillä taitaa olla ollut kaikilla paljon tekemistä näin joulun aikaan, mutta sen verran pitää olla että toivottaa seuralaisille hyvää joulua!
Oikein riemuisaa Joulua ja parempaa Uutta Vuotta sinulle!!, Napssuillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 21:19

Tuli niin paljon kortteja että suoraan sanottuna en edes kaikkien lähettäjiä tiedä.
Uskoisin että kaikki tuli mitä pitikin, ainoastaan kaksi tx-viestiä - onneksi.