Koko vai lahjan arvo, kumpi tärkeintä saaduissa lahjoissa?

Itselleni oli se kaikista piskuisin lahja erittäin tärkeä - tiesin että se oli todella rakkaudella valittu ja annettu. Totta kai isommatkin paketit olivat tärkeitä.

Lisätty: 24.12.2009 - 22:48

Voi sinua miuamaumikkosein, mistäs arvasit. Mekkooni kuului myös shortsit.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 22:47

Miumau vinkkaa sattumalta tietsikaan,sain sen vähän etukäteen,mutta ei ollut iso paketti,mutta sisältö iso ja mulle merkityksellinen,uusi maailma avautui hyvin toimivan koneen myötä ja rakkaudella ajateltu.Sain myös naapuriystävältä kielioppikirjan,kielestä jota jääräpäisesti "opiskelen",se olikin puuttunut!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 22:41

Nyt mie luulen mitä Ida on saanut joulahjaksi. Uuden mekon joka
ei ole joka tuulelle altis nousemaan kuin lentokoneen siivet.
-Noihin isompiin paketteihin en ota kantaa, siellähän voi olla vaikka
mitä esim uusi tietsikka.
-Minulle nuo aamutossut ovat tosiaan tärkeät, ne ovat kultaakin
arvokkaammat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 22:58

Arvo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 23:38

Vaikea sanoa.. mielestäni koko on ehkä tärkeämpää. :D Tykkään kaikesta turhasta. Heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 23:47

Lämpimät sanat :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 00:16

Muistaminen. Ei väliä koolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 07:56

ei koolla väliä, kakki yhtä hyviä , mutta ylitse muiden ehkä on tuo työkalusalkku pinkinvärinen ja siellä on kakkea tarpeelista ...mitasta ruuvinvääntimiin ...siitä kyllä pidän ihan vähän eniten...mut on nuo langatomat kuulokkeettkin aikas hyvät ja ootettu lahja ...no kyllä nuo ovat loppujen lopuksi kaikki yhtä yhviä ja tarpeellisia ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 08:18

Ei lahjan koolla ole väliä vaan saamisen ilo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 09:58

Eipä lahjan suuruudella ole väliä, minusta uudet käsineet oli viisas valinta ja varmasti eniten käytössä.
Lahjan kun antaa koko sydämestään, niin silloin siinä on tunne mukana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 21:17

Ei kumpikaan vaan käytännöllisyys.
Arvostan paljon enemmän uusia villasukkia kuin lumilinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 22:49

Minusta oli tosi ihana lahja...kun tyttäran miniä...ole tehnyt ihanan..gölki-hyytelökakun..minulle lahjaksi..
Lahjan koolla ei ole mitään merkitystä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 03:40

Se, että lahjan antaja on miettinyt, että mistä mulle olisi oikeasti hyötyä ja iloa. Rakkautta ei mitata rahassa.