No mitäs pukki toi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 21:13

Suklaata, kolme kirjaa ja KALLIGRAFIAVÄLINEET.
En olisi kyllä kahdeksanvuotiaana kansakoululaisena hikoillessani kaunokirjoitustunnilla puristaen musteisin sormin puuvartista, irtoterällä varustettua kynää, että joskus aikuisena moisista välineistä ilahtuisin.
Tässä paketissa oli 5 erilaista terää, ja kaikkia olen jo kokeillut! HAUSKAA!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 20:20

Tapettiliisteriä ja suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.12.2009 - 20:35

Ihanan pehmeän fleece-huovan ja sukat. Viluinen kun olen, niin nyt on lämmin katsoa telkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 20:41

Aamutossut toi, sanoi että muuta et tarvitse tänä Jouluna,
hän sitten ensi Jouluna miettii uudelleen asiaa.
Tottakai olin äärettömän onnellinen, tossuilla on joka päivä käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.12.2009 - 21:07

Kaikkea ihanaa, muttei sitä mitä odotin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 21:45

Eipä tuonut mitään,mutta silti ihan tyytyväinen olen kun kohta juon hyvät kaffeet ja poltan sikarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 21:48

Isännälle tosi rankan vatsataudin!!!
Voi raukkaa- on poissa kuvioista sängyn pohjalla reporankana - että tämmöstäkin jouluna!
Prinsessat saivat kaikkea semmoista aktiviteettia että meillä on nyt todella hiljaísta ja kaikki omissa oloissaan. Itse taisin nauttia lasillisen liikaa viiniä ja ei jaksa nyt lukeakaan mitään- voi - voi kai tässä on nyt ihan jouluväsymystä taustalla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 23:36

Koruja sain tänä vuonna aikas paljon, ja ihanan pyyhkeen. <3 Sekä Hello Kitty pehmon. ^^ Kaikkee semmosta ihanaa. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 08:06

langattomat kuulokkeet, työkalusalkun se on paras .. huovan tai oikeastaan 2 sellaista dvd elokuvan .. erillaisia rasvoja roppaan ja naamaan ovat tarpeeseen heh ..ison eväskorin jossa oli vaikka mitä .. langattoman sääaseman , jonka isäntä kyl jo ottikin käyttöön hieman ennen hoo hetkeä...suklaakonfehteja , vermouttia , siitä en kylläkään tykkää , mut tarjoilen sitten joskus sen vieraille , valkkaria 3l kallonan .. en nyt muista olikos vielä muuta , mutta on aika ihmeelinen joulu , kun en ole tuota alkohoolia saanut aikoihin ja nyt tuli kaksin satsein..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 18:48

Taisin olla tosi kiltti kun sain toiminnasta kieltäytyneen tulostimen tilalle entistä ehomman. Tulostaa valokuvat ja skannaa sekä kopioi ennätystahtiin ja upealla laadulla. Ja samoin suklaata sisäiseksi ravinnoksi ja hajuvettä ulkoiseen nautintoon. Kiitos pukille rauhallisesta joulusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 21:08

Lahjakortti ja villasukat.
Sulkaata myös mutta ne rasiat on annettu eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:59

Korun, cd-levyn, lisäsosia ruokailuvälinesarjaan jota keräilen, kaulaliinan, lahjakortin ihonpuhdistukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 19:17

cd-soitin,käärme(ei oikea) ja kaikkea muuta...