Käyvätkö turkulaiset napsut paikanpäällä katsomassa joulurauhan julistamista?

Minä katson sen televisiosta.

Avainsanat: julistus joulurauha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 17:42

Tuli käytyä ja eläiaktivistit oli paikalla banderollinsa kanssa ja maamme laulun aikaan menivät turvaköysien alta esiintymään mutta torsoksi taisi juttu jäädä.Tapahtumahan kuvataan lähes kahteensataan maahan.En tosin nähnyt millä kielellä juliste oli kirjoitettu.

Kysyjän kommentti

Jokapaikkaan ne aktivistit tuppaa.terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 13:57

Televisiosta näkee ja kuulee varmaan parhaiten,mutta nyt se on julistettu.Turkulaisten,kaikkien läsnäolosta ei ole tietoa,monta lakkipäistä olikin mukana ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 17:10

Meillä se julistettiin tuolla kylän kirkossa klo 15.00.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 19:44

Käyty on josolemme olleet Turussa. Tällä kertaa olemme maalla mouhijärvellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 08:48

käyty on silloin joskus , mutta ei siellä päässyt likikään , jot joen toispuolt sitä töllättiin , jot tv,stä näkee ja kuulee parhaiten.. oli siellä ainakin yksi tuttukin laulamassa ...jota en olis nähnyt , jos oisin paikanpäällä ollut .. kun en ennen kukonlauluu jaksais mennä seisoon eturiviinkään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 03:35

Kävin minä paikan päällä. Kävimme myös lemmikkien joulusiunauksessa Mikaelinkirkolla muutamaa päivää aiemmin.