Tuliko mieleen vielä...että pitää kaupassa käydä tänään??

Minä muistin vielä eilen kerman...minkä kävin ostamassa..vaikka piti kaikki olla jo ostettuna..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 08:57

Aina jokin unohtuu...

Kysyjän kommentti

Älä muuta sano...jokin pieni asia..mikä on kumminkin tärkeä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 06:46

Tänään jouluaattona pörssikauppaa käydään Euroopassa ja Yhdysvalloissa normaalisti, Japanissa markkinat ovat kiinni. Joulupäivänä eli perjantaina markkinat ovat kiinni Euroopassa ja Yhdysvalloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 07:29

Vietämme joulua kuin karhut pesässä,ei tarvi käydä missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 07:43

Kaikki tarpeellinen on jo hankittu. Ei tarvitse muuta kuin käydä töissä tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 08:53

Kyllä täälläkin on sama paha vika, mutta onneksi on kauppa auki vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.12.2009 - 10:47

Ei tarvitse mennä kauppaan. Kaikki ostettu mitä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 11:07

kotona saa olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 11:44

Käytiin vielä kauoassa hakemassa puuttuvat jutut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:54

Hainpa lähialepasta munia...mutta päivän HSssä kerrottiin,kauppiaden Yhdysvalloissa avaavan ovensa aamuyöstä ja sulkevan ne kovin myöhään illalla,viime viikonloppu meni lumimyräkän takia pieleen monessa osavaltiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 20:31

En käynnyt kaupassa kun oli niin pirun kylmä,
mutta rosolli uupui nyt pöydästä.