Muistattehan, et kaupat menee huomenna aikasemmin kiinni kuin aiempina jouluaattoina?

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1832918

Lisätty: 23.12.2009 - 23:15

Mä en ois muistanu, ilman tätä uutista, mut onneks myöskään mun ei tarvii enää mennä puoteihin...
Oikein ihanaa Joulunaikaa myös kaikille Teille rakkaat napsuystävät!

Avainsanat: kaupan aukioloaijat jouluaatto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2009 - 00:47

Ai, en tiennytkään. Hyvä kun kerroitte. Huomenna jos rautakauppa on vielä auki, pitää hyökätä käymään siellä oikeeta asiaa eikä pelkästään joulun takia.

Kysyjän kommentti

Hyvä kun pystyin oleen edes jollekin avuksi, kiitos parhaasta vastauksestasi:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 22:42

Kyllä muistan,kaupat sulkevat ovensa klo 12.00,se on hyvä,et pääsee kaupanväkikin nauttimaan joulusta.Hyvää ja lämpöistä joulua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:44

Kyllä muistan..ei ole huomenna mitään tarvetta kauppaan...Saa aamuta alkaa joulun-vieton,kun kaikki on valmiina..joulua varten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 23:49

Kyllä ne nykyään saa olla 13 asti auki mut jotkut menee jo klo 12.Sitten jos jotain pientä on unohtanut niin huoltoasemat on yleensä auki.Katsoin juuri,että tämän kylän kuppilat on auki kaikkina pyhinä klo 03:een.Ei se sinänsä huono ole kun siellä kokoontuu muuten niin yksinäiset ihmiset joilla"seinät kaatuu päälle"kotona.Eräässä pubissa käy pappikin aattoiltana jouluevankeliumin pitämässä.Ai niin,kauppojen aukiolostahan oli kyse...;=

Lisätty: 23.12.2009 - 23:51

Ai,luin tuon linkin ja ennen sai kaupat olla auki klo 13 asti mutta nykyään klo 12 täytyy sulkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 23:54

Kyllä muistan. Tunnilla se vaan eroaa entisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 01:01

Puotit on onneksi jo kierretty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 06:40

Vanha kauppa on nyt suljettu ja avautuu toivottavasti tiistaina uuden hohtoisena. Vanhat asiakastiedot ja tilaukset eivät valitettavasti siirry, joten jokaisen pitää rekisteröityä uudelleen.

Mielestäni joulu on kerran vuodessa vain, juhannus ja vappu joka vuosi. ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 10:22

Kyllä vaan.Eikä kyllä tarttis edes olla auki koko jouluna!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 11:08

kiitos muistutuksesta