Kumman ostat mieluummin kassalla muovi- vai paperikassin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 21:34

Minulla on yleensä kangaskori ja kangaskassi autossa jo varalta, mutta onko ne sitten kaupassa... eipä tietenkään.. useimmissa kaupoissa on vaan ne muovikassit tarjolla, ainaskin täällä pienellä kylällä... Tuttava perheissä on tarvetta muovipusseista, joten vien sitten sinne... hyötykäyttöön...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 21:22

Paperikassin. Minulla on yleensä aina kangaskassi käsilaukussa mutta jos sitä ei ole niin ostan paperikassin, koska niissä on kätevää kuskata lehdet paperinkeräykseen. Ja tähänkin tarkoitukseen voi käyttää samaa paperikasia monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:42

Kyllä se muovinen tulee ostettua roskapussiksi.Järkevintä olisi kyllä käyttää kauppakassia ja ostaa jäterulla erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:49

Paperikassi, tai muuten hajoava ei muovista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 22:02

Yleensä minulla on oma kassi mukana, mutta kyllä se muovikassi tulee ostettua. Roskapusseja kun tarvitsee aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:11

Minulla aina mukana varakassi mikä menee pieneen tilaan....
Ei tarvi yleenä ostaa kumpaakaan...ostan roskapussirullan kotia...mistä on aina hyvä repiä roskapussi kun tarvii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:19

Omat kassit mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:32

Muovikassi lähtee mukaan kaupasta käytän niitä siten roskapusseina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:46

En ikinä osta kassia mulla on repussani varamuovikasseja
jos tarvitsen. Tuohon kissaäitiin pitää sanoa että hän ostaisi
semmoise roskarulla pötkön siinä on helppokuituista muovia joka
lahoa luonnossa. Elikkä rullaroskapussi, eikä maksa paljon ja on
hyvä kotona. Ei kannata kaupasta kassia ostaa kun yhden kassin
hinnalla saa jopa rulla 50 pussia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 23:46

Nykyisin käytän kauppakassina kangaskasseja ja sellaista ihan kunnon kauppakassia. En osta enää muovipusseja ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 01:06

Muovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 03:18

Paperikassin ja sitä samaa kassia käytetään niin kauan, kuin se "toimii". Sitten siihen kerätään sanomalehtiroskikseen menevät paperit ja päätyy samaan roskikseen itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 08:09

Muovikassin, koska käytän niitä roskapusseina. Monesti kauppaostokset laitamme kyllä pahvilaatikoihin, joita on kassojen takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 10:18

Vuoron perään molempia.Riippuu mitä on ostanutkin.Ja paperipussi on hyvä paperinkeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 11:13

muovi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 15:12

oma kassi yleensä

Mutta kaupasta muovi, sama syy kuten edellä se menee useimn roskapussiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 09:32

jos joskus harvoin kassin ostan niin muovikassin , jota sit raahaan mukanani käsilaukussa , jossa aina kulkee yks tai kaks muovikassia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 15:38

En osta kumpaakaan sillä juuri siksi on se reppu mukana. Viimeksi kun jouduin ostamaan kassin ostoksille oli se kankainen... Muovipusseja tulee hedelmistä ja muustakin ihan tarpeeksi joten ne käyvät myös roskapusseiksi.
Tätä kaatopaikkajätettä tulee loppujen lopuksi aika vähän jos vaan viitsii kaiken lajitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 19:00

milloin minkä