Miten vastaat joku laittaa viestin "Minä rakastan sinua"...

...omaan Napsu postiin, miten suhdaudut kirjoitukseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 20:58

jenkithän heittää hyvin kevyesti " i love you " kaikille sen ihmeempiä, syvempiä tarkoittamatta.
mutta tosiaan, mutta kyllähän se voi tarkoittaa totta tosiaankin tottakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 20:42

Platonkin rakasti... Mutta sehän tais olla homppelihommaa...

Olisiko ymmärrättävissä, että tunteesi eivät ole noin satastasolla?

Rakkauttahan on niin monenlaista... Vastaat vain, että ihkuu, pidän sinusta! Kaikkea hyvää sinulle ja hyviä vointeja!! Ystäväsi mmm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:01

Vastaan... "Niin minäkin sinua!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:04

Niinmäkinsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 21:07

Ilmoitan kauniisti että nyt taisi tulla väärään osoitteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:27

IHQQQQQQ.....

Lähteet:
Nuoremmilta kuullut kun se on niin ihkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:40

Ei pidä kaikken uskoa...pitää ensin tuntea ihminen...että voi vastata...(VITSINÄ VOI HEITTÄÄ AI ETTÄ MITEN SANOIT::OOTKO TOSISSAS)...sellanen olis ihan huu haata..jonkun sanoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:59

Viisaus on rakkauden edellytys ja vain vapaa ihminen voi rakastaa. Mietippä sit mitä vastaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:14

Onneks olkoon miumau,jos olet saanut rakkaudentunnustuksen,voithan ottaa sen vastaan ja ystävällisesti vastata,niinkuin tapana on,niin minäkin sinua :-)=pidän sinusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 23:25

Eka reaktio - oi että ihanaa --- siis kuka ?--- en tiedä!??? Niinkö!!!???
Laittaisin takaisin viestin: kerro lisää:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 23:41

Vastaisin että niin minäkin sinua, koska se olisi minulle rakas ihminen joka sellaista viestiä lähettäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 02:12

hih.....siitä vaan sano tsaikovski!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 07:52

Sepä mielenkiintoista...niin minäkin sinua näin Napsumielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 09:01

Tämähän menee mielenkiintoiseksi! Minä en ole vielä saanut moisia viestejä, mutta kaikki aikanaan. Näin joulun aikana kaikki on vain positiivistä ja siitä pitää iloita. Onneksi olkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 11:15

vau

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 09:35

olen saanut tuollaisen txt kännykkääni uuten vuoten ja sihen laitoin , et ihan varmasti minäkin sinua , jos vaan tuntisin sinut .. :) niin ehkä tähän napsunkin postiin voisin samoin laittaa .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 19:01

Niin minäkin sinua