Mitenkähän on joko jonin13 kissa herää...

...se tuo mirri on nukkunut näppäimistöllä kohta kaksi vuotta.
Ilmeisesti jonin on hankkinut toisen näppäimistön että kissa saa
siinä mammia, jospa Jouluksi silakan sille tarjoaisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 22:11

Heipsis vuoan, mukavaa et jotkut muistaa näppiskisuukiii.... ootte kyl kaikki vanhat tutut koko ajan ajatuksissain, vaik en ookkaan pässy pahemmin kirjuuttelee/vastailee tääl Napsus... tänään sain sentään kissan raksuja ja lahjapapereitten ja narujen kans peuhata, joten sen aikaa annan tään varsinaisen emännän ny sit napsutella........hmmm.... silakkaa ei oo näkyny vielä... toiskohan se joulupukki ? Lainaahan emäntä taas näppistä, pitää kirjottaa pukille, et tuo shebaa, kalaa tai uuden hiiren...;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 19:17

niin jonnin kisuli varmaankin vetelee talvi unosia.. meitinkin kissa pojat nukkuu ihan hirmusti näin talvella , vai johtuukos se siitä , kun talonväkikin on hieman nuutuneita täs kaamokses... no koht alkaa pojilla vilinää, kun kevät saapuu ja vaiks ovatkin leikattui, niin jokin heis herää keväällä .. niinkuin talonväeskin..... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:54

Tai Shebaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 21:06

Eikun kisuli vahtii konetta ettei kukaan mene sille. Pääsee emäntänsä sitten välittömästi esittämään kiperän kyssärin ja vastaaman mukavan vastauksen kun siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:07

Pitäähän kissan olla lähettyvillä, jos hiiri yrittää karata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:29

Onneksi ei ole kissaa, niin ei tule herättyä keväällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:24

Mulla on jääkaapin ovessa magneetilla yks lehtileike,haen sen ja referoin:Kissajarru
Tietokoneyhteiskunta sortaa kissoja.Amerikassa on keksitty Paw-Sense-niminen ohjelma,joka lukitsee tietokoneen näppäimistön havaitessaan,että sen päällä tallustelee kissa,ja vapauttaa sen vain jos kissa(tai joku muu)osaa näppäillä sanan HUMAN(ihminen).Ohjelma luulee tunnistavansa kissan siitä,että se painelee useita näppäimiä yhtä aikaa.Miksei tällaista keksitty myös koiria ja kultakaloja varten?Ehkä siksi,etteivät ne ole kiinnostuneita tietokonehiiristä.
Näköjään Suomen Kuvalehti 22/2006

Aikoinaan mun Tarmo sai parit kerrat kaiken aivan solmuun,kun tallusteli näppäimillä...
Jonin13 voisin suositella kissanminttuhiirtä,kiva lelu.