Joko sitä kinkkua on kopeloitu?

Miun kinkku käy vielä niin kuumana ettei siihen kannata
vielä sorkkiaan iskeä vaikka himottas.
Suomenettuna Joulukinkku jos joku ei ymmärrä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 21:55

Sika uunissa, Wagner vahtimassa ja Viivi töissä. Näin ilmoittelin päivällä FB:ssa. Kun tulin töistä, otin kinkun uunista, vein parvekkeelle vähän jäähtymään ja sitten eikun maistamaan. Wagnerin mielestä oli vähäsuolaista, muuten hyvää. Huomenna kuorrutan, tänään ei enään jaksa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 19:13

meillä se oli yön uunis ...ja jo on sikapossun kinkku korkattukkin, tarjosin myöskin kukan ja lahjan tuojille mehevät kinkkuleivät , jotka menikin nopsaan parempiin suihin.. hyvää on ja sitäkin on ihan riitävästi ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 19:32

Just uunista otettu ja eihän sitä pystynyt vastustamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 19:49

Kohta kalkkuna vasta pääsemässä uuniin. Kinkkua ei meillä olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:19

Kyllä tuli maistipalat otettua ja hyvää oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:24

Just otin uunista ja levis pellille kuin jokisen eväät.Eikä oikein edes maistunut kinkulta!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:53

Maistettu on, ja hyvää on. Onnistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 21:03

Suorastaan kourittu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:48

Kyllä on jo maisettu..tai ahmittu..kun kävi tyttären-poika...ja sanoi voi hitto,kun hyvää kinkkua..ja kyllä sitä vateli leivän päälle...jäi vielä huomiseksi...kun on 8kg kinkku...eiköhän riitä joulun ajaksi...vaikka huommenna iso porukka syömässaä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:56

Ei kinkkua, ei kopeloimista. Odotetaan muuta kouriintuntuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 23:37

Ei ole mitä kopeloida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 01:09

Joku oli sen aloittanut jo ja se en ollut minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 07:53

Kyllä maistoimme sitä hirvipaistiani ja ihan syötävää siitä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 15:30

Ensimmäinen pötkö meni joulukuun alussa. Nyt on karjalanpaistia, kinkkua ja kalkkunaa joten ei lopu ruoka vaikka olisi täällä bunkkerissa koko viikon suojassa pakkaselta.