Oletteko saaneet tulonlisäystä?

Tuli juuri pari kirjettä, eläkevakuutusyhtiöltä että vanhuuseläke nousee 0,26% ja verottajalta ensivuoden verokortti joka nostaa veron 21%???? Taisi ennen olla alle 20.

Mei mamalla on sama prosenttiluku 25% he, he. Hää onkii suurtulone.

Avainsanat: ottaa antaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 15:27

Työeläke nousee samoin hurjat 0,26% 1.1.2010

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 16:18

en ole saanut en....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 16:48

Ei tulot lisäänny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 16:50

ei oo ilmaantu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 17:12

Mitä se sellainen on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 17:50

Ottaja, antaja, kananpaskan kantaja, tuppas mummoin sanomaan. Oikees oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 17:59

Kyllä eläke nousee vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 18:36

jokin korotus tuli kans, mut verottajalta en nyt muista mitä se haluis ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 18:59

Jumppis puhuu asiasta. Mitä pienemmät on tulot niin sitä suurempi
on veroprosentti. Olin töissä melkein koko tämän vuoden veroprosentti
oli 10 %, nyt kun jäin työttömömäksi ja tulot putosivat yli puolella
niin veroprosentti nousi heti 25%:iin elikkä risut käteen jää.
Tämä Suomen nykyinen hallitus on päässyt päämääräänsä. Jolla ei
paljoa tuloa ole sitä rangaistaan entistä kovemmalla kädellä.
Mitä suuremmat tulot ovat sitä helpotetaan kaikin tavoin. Suomen
kansalaiset ovat hyväksyneet tämmöisen tavan toimia Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 19:21

mun tulot vähenee ja rutkasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:06

Lokakuun alusta tuli palkankorotus, nettopalkka nousi melkein 5€/kk. Ihan tässä sijoitusongelmia tuon korotuksen kanssa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 15:18

Taitaa lapsilisä nousta hieman mutta se menee lapsen tilille ja hänen pesämunakseen kun sen pesän aika koittaa.
Pärjään itse ihan hyvin muutamalla satasella kuukaudessa, euron korotus lähinnä naurattaa kun samaan aikaan jo kuukauden maidot ovat nousseet monella enemmän.