Onko teillä yhtä komia Joulusää?

alk.tiehallinto.fi/alk/kelik...50501.html

Lisätty: 23.12.2009 - 11:56

Arvasin ettette löydä yhtään tiekamerakuvaa vastaukseenne.
Siis mitäänsanomatonta höpinää.

Lisätty: 23.12.2009 - 12:08

ööö n keli on tässä kuvassa:
alk.tiehallinto.fi/alk/kelik...50702.html

Avainsanat: joulusää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 13:59

Täällä meillä on vähän erilaiset maisemat, ei ole niin autiota. Kehä 3:lla Vantaankoski. Katso maisemaa myös ruuhka-aikana, kun on punainen ja valkoinen käärme, eli seisovat autojonot.
alk.tiehallinto.fi/alk/kelik...57400.html
Illalla on luvassa reilusti lisää lunta ja kolareita.
Huomaa lämpötila nousi tänään plussan puolelle.

Kysyjän kommentti

nyt se teillä komia keli on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 11:00

kyllä on niin kaunista .. valkoista ja puhtoista ....ihan oikea joulusää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 11:15

Elähän jumppis kehuskele siellä, täältäpäin on tulossa
tosi herkkua taivaan täydeltä, alahan laittaa jo kolasi ja lapiosi kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 11:30

meillä on viälä komiampi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 11:46

Just tuli linkottua polkuja pihalla ja rantasaunaan.Komiata on ja lunta tulee koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 11:50

Isoja lumihiutaleita tulee taivaan täydeltä. Puut taipuu lumen painosta. Tosi nättiä, mutta aura-autoa ei kuulu ei näy ja kohta pitäisi päästä töistä kotiin. Mun sinisestä autosta ei näy mitään tuolla P-paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 14:22

Terveisiä Hgin keskustasta,jossa satoi vettä.Kadut yhtä luistinrataa,hirvitti ihan tassutella,mutta määrätietoisin askelin eteenpäin ja turvallisesti kotona.Taitaas olla jo reilusti plussaa plop,plop,plop;jeps +2 eipä nuo lumet ihan heti sula,mutta inhottavaa moskaa tulee ja nyt ainakin hurjan liukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 16:21

On ollut ihan hieno päivä,vaikka luvattiinkin kovaa lumimyräkkää.Ei ainakaan vielä ole tullut tänne asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 16:44

alk.tiehallinto.fi/alk/frame...frame.html

Tuossahan tuota kuvaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 17:22

alk.tiehallinto.fi/alk/frame...frame.html Valkoinen joulu täälläkin ja lunta tulee lisää koko ajan. Huono ajokeli parhaillaan. No ei onnistunut näköjään tämä linkittäminen...olkoon.

Lisätty: 23.12.2009 - 17:24

Hän on työstä niin väsynyt, että ei enää aivotkaan pelitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 19:51

Komiasti on lunta pyryttänyt koko päivän ja sama meno näyttää jatkuvan edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:38

Kaunista on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 15:11

Ainakin pakkasen puolesta(-24.9C), mutta kyllä täällä luntakin on ihan tarpeeksi.
Kylmyys tekee kuitenkin sen että eipä tuosta lumesta paljoa pääse "nauttimaan", kukaan.