+:sa pisteitä saatte nyt jos vastaatte...

..."onko ilmoja pitänyt".

Lisätty: 23.12.2009 - 11:09

Kyllä ciby sai tuplapisteet, keli on muuten Pohjois-Karjalan korkeudella
alkamassa aika rankaksi lumipyryksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 15:38

Täällä pääkaupunkiseudulla vesisadetta ja plus-asteita,mutta poika on pyyhkässyt viime yönä Ylläksen korkeudelle.Matkalla oli säätä joka menoon kertois ollleen oikeinkin huonoa näkyväisyyttä,mutta tänä aamuna Ylläksellä kirkasta ja kaunista.Itse meinaan köpsytellä Hietsuun(hautuumaalle) liukaskelin uhallakin;saanko pisteitä plop,plop ja plop...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 11:03

on .. hyvä täällä sisällä on lämpimässä katsella tuonne ulos luonnon kauneudelle ja hieman sydän kurkussa, kun tytär menee laplandiaan perheensä kanssa ja toivon vaan , et ei noi lumi myräkät yltäis heidän tietään sumentamaan...sainko plussaa ?

Lisätty: 23.12.2009 - 12:01

kiitokset tiedotteesta ja pisteistä ne lämmittivät mieltä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 11:48

Lumitöitä piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 12:02

Olisko tämä lähin "miumaumukkaa" keli kamera?
alk.tiehallinto.fi/alk/kelik...54602.html

Lisätty: 23.12.2009 - 15:49

Joku kehui Ylläksen säätä, tässä;
www.laplandhotels.com/FI/akt...amera.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 15:09

Pisteistä viis, pyryttää ja tuulee. Ainakin on valkea joulu, ei tarvitse kenenkään enää huokailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 16:41

Pitänyt on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 16:47

tuuloo ja lunta sataa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 17:28

Ei pystynnä pitelemmään. Oli niin kova tuuli ja lumimyräkkä päivällä, että pitelimme vain helmoistamme kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 17:58

Lunta on tullut paljon,mutta ainankaan ei voi valittaa ettei sitä olis.On ihan mukavaa,kun maa on saanuut puhtaan lumivaipan päälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:01

Pisteet sille, joka huomisaamuna ensimmäisenä lähtee ulkoiluttamaan lumikolaa. Ainakin meillä on tällä menolla ihan mukavasti tiedossa aamuliikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:37

Pidellyt on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 00:58

Antaa tulla vaan tota lunta. Meillä ei aurata teitä ennen kyn koko myry on ohi.