kuka on napsussa ensimmäisenä

siis kellä on eniten pisteitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 10:31

Näyttäisivät vv ja v vaihtelevan kärkipaikkaa. Molemmat kokeneita ja hyviä vastauksia antavat. Catwoman näyttää ohittaneen PS:n, joka taisi olla huililla jonkin aikaa, mutta joka palasi (onneksi) takaisin, on hällä niin hyviä vastauksia.
Itse olen niin laiskan sorttinen (silti jostain syystä koko ajan sijalla 29!), etten viitsi edes suurinta osaa kysymyksistä avata, kun luonne vaatii enempi haasteita.
"Juotko kahvisi mustana" -tyyppisistä kyssäreistä tulee mieleen kahvilan asiakas, joka pyysi: "Yksi kahvi ilman kermaa!". Henkilökunnan edustaja vastasi: "Valitettavasti kerma on loppu, mutta ilman maitoa saa!".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 10:11

Vaihtelee päivittäin: www.napsu.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:18

nyt näytti etusivulla , et ois vähäviisas kirinyt johtoon, mutta valpperi tulee melkein siin vierellä hyvän kakkosenna ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:29

Näyttäpä olevan nyt Vähäviisalla. joo Valpperi kakkosena.Minä en ole paljoa ainakaan noussus täällä olen pysynyt 22 jo jonkun aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:34

VVllä nyt just satasen kaula,mutta molemmat vaihtelevat ykköset ovat ansaitsemillaan lomilla.23.12.2009 klo 10.35

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:50

Napsun etusivullako se nyt oli..näkyy kymmenen kärki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 11:12

Valperi ja vähäviisas eivät saisi vastata oikeastaan vähään
aikaa näihin kahvi ja aamupuurokysymyksiin heh. heh. Hyvää Joulua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 14:55

Etusivulla on juorukalenteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 16:37

Etusivulta sen tiedon löydät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:34

Katso etusivulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 23:32

Etusivulta löytyvät ahkerimmat...minä olen vaan ajan kuluksi,en pistetten takia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 14:33

Toivottavasti älyäisivät nollata koko listan vuoden alusta miin loppuisi tuo ikuinen pisteiden kanssa pähkäily taas vähäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 17:17

valperi