Joulu on tosi lähellä,jännittääkö?

Minä olen ollut niin kiltti,et pukin tuloa ei tarvitse pelätä.

Avainsanat: juoulu lähellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 16:17

Ei todellakaan.Ei tunnu joululta laisinkaan!!!

Kysyjän kommentti

Kyllä se elämävoittaa sinunkin kohdallasi,kun aika kuluu,muista onni ei tule etsimällä.Parempaa uuttavuotta sinulle,toivoo kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 09:24

Joulu on lähellä, juu on se mukava rauhoittua välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 09:38

ei jännitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 09:54

Joulu on ovela!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:14

Jännittää, mitä se pukki tuo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:24

ei minua jännittänyt muu kuin miten saan taas ton sian ulos uunista , kun en voi oikein nostella painavia (10kg), mut ulos tuli ja koht takas uuniin meni , nyt on jähtymäs , jot ei enään jännitä mikään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 12:01

Vähän jännittää että mihin nuo ruokavieraat laitan syömään. 11 pitäis tulla ja on vaan 9 tuolintapaista. Varmaan sohva ja parvekepöytä pitää jouluistaa. Muu menee varmaan vanhaan tapaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 16:32

Ei jännitä, kun en vietä joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 17:33

Kyllä jännittää niin kamalasti, että millainen on keli huomenna illalla, kun pitää vielä ajaa yksi iltavuoro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:31

Jännittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:10

Kyllähän se tuo kinkun (=kalkkunan)paisto aina on vähän sellainen jännityksen paikka...mutta muuten ei jännitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 14:30

Ei enää vuosikausiin.
Kirkossa eilen ehkä hieman kun oli aivan outoja virsiä, mutta eihän sielläkään ole pakko laulaa, ne laulaa ketkä osaa ja haluaa, osallistuminen lienee tärkeintä...