Kuuluuko teidän jouluun myös joulukirkko?

Me emme mene kirkkoon jouluaamuna,mutta jos televisiosta tulee kirkonmenot niin katson ne kyllä,siitä tulee harras jouluinen tunelma.

Avainsanat: joulu kirkko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 09:14

Televisiosta yritämme herätä katsomaan jouluaamujumalanpalveluksen. Lapsena menimme hevosella joulukirkkoon 14 km päähän. Vällyjen alle lämmitettiin tiiliskiviä uunissa, jotta jalat pysyivät lämpiminä. Ja aisakello helkkäsi. Oi niitä aikoja. Vieläköhän kukaan viitsii.

Kysyjän kommentti

Kävimme jouluyön messussa,mutta kokemuksesta viisastuneena katson kirkonmenot omalta kotisohvalta niin ei ole häiriötekijöitä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 10:19

Sitä ei kylille huudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 16:18

Joskus tuee käytyä ja joskus ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 16:31

En ole joulukirkossa käynyt sitten lapsuuteni. Silloin pakotettiin menemään, ja päätin että aikuiseksi kun tulen niin en mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 19:55

Ei kuulu meidän joulunviettoomme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:31

Joskus kuuluu. Riippuu joulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 01:02

Ei mennä. Sitäkään paremmalla syyllä nyt kun kukaan ei auraa teitä. Turhan pitkä matka lähteä vanhanaikaisesti reellä, voi hevosilta kunto loppua monta kertaa.