Onko teidän mielestänne "Petteri Punakuono" naarasporo?

Lisätty: 23.12.2009 - 18:27

Kiitos PateT olet oikea älynystyrä koko napsulaisten joukossa,
ja kärkipäästä sieltä, Hyvää Joulua kaikille vastajille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 15:40

Tottamooses likka mikä likka,enkö liittänyt tänne joulurunoa Petteri-tytöstä?Tieteellisesti todistettu!Jos löytyy vielä liitän vaikka uudelleen.Tässä:
TIESITKÖ TÄMÄN POROISTA?

Naaras- ja urosporoille kasvavat sarvet kesällä.
Alaskan kala- ja riistaosaston mukaan urokset pudottavat sarvensa
talven alussa, yleensä marraskuun lopun -joulukuun puolivälin aikana.

Naaraat pudottavat sarvensa synnytettyään keväällä.

Vanhoissa kuvissa joulupukin poroista jokaikisellä niistä,
Petteristä Salamaan, on sarvet, eli niiden pitää olla tyttöjä!

Olisihan se pitänyt tietää.
Vain naiset pystyvät raahaamaan läskiperseistä
punapukuista miestä ympäri maailman yhdessä yössä eksymättä.

Reipasta Joulun odotusta !!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 09:02

ei tietenkään
oli sillä sarvet tai ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 09:06

Kyllä Petteri on urosporo ilmanmuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 09:10

Punainen nenä löytyy useimmiten urospuolisilta olennoilta. Veikkaanpa urosporoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 09:22

Empäs osaa aivan heti sanoa mutta spekulooda aina voi, Varmastihan tiedon saa vain käymällä paikan päällä kettomassa. Toisaalta naaraat on sitkeämpiä ja kestävät vastuksia enemmän.
Niin ko tuulta ja tuiskua ja hankalia lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 14:54

Tyttöhän se on ja oikea nimi on Petra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 16:23

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2009 - 16:30

Uros on ehdottomasti, johan sen nimikin kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 18:29

PateT saanut saman meilin kuin minäkin. Siinä kaikki oleellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 19:55

Uros mikä uros, johan sen kertoo nimikin, Petteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 20:30

Uros on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 15:41

Jaa-aa.En tullut katsoneeksi. Eilen illalla joulupukki oli tullut porolla ja pulkalla, kun oli niin hyvä keli.Pieni 4-vuotias tyttö halusi välttämättä nähdä poron ja pulkan. Oli siinä miesväellä selityksen paikka.Tilanne meni ohi kyllä hetkessä, kun pukki kantoi lahjakasseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 19:24

ei kai jos se on Petteri