lax
Kysytty: 03.08.2008 - 20:55

mistä autoista tykkäät

mä tykkään rols rolsseista ja ferraris ja naisista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 21:08

Ihan mikälainen/näkönen auto vaan kunhan kulkee paikast a paikkaan b, noin niin kuin reistailemati, eikä maksas maltaita kustannuksiltaan. Mukavuuteen mennäkseni niin; tilava, vaikka ajaisin yksinkin, jkv iso auto, koska jos on nainen ja ajaa pienellä autolla niin se ilmeisesti provosoi (=aiheuttaa vaaratilanteita) joissakin kanssa-autoilijoissa?? ja busseja/metroa vältän, koska niissä on just niit naisii enkä mä niin välitä niist niiku, juuu nouuu...?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2008 - 22:34

mä tykkään busseista ja sitten siitä vanhasta Volvosta joka roudaa mua mökille ja marketteihin

(ps. busseissa on enemmän naisia kuin rolsseissa ja ferrareissa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2008 - 23:11

ehdottomasti uusi cadillac

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 12:23

mulle kelpais auto kun auto. nissan, toyota, volvo, honda, seat... amerikan autot on ihania, varsinkin ne joista lähtee kunnon ääni, kun vähän kaasua painaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 14:22

Suzuki swift, siinäkin istuu usein naisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 20:50

bugatti veyron tai mäklaren f1 lm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 22:22

Honda Jazz automaattivaihteisena on oiva kauppakassi ja sitä ajan naisena kovin mielelläni. Siinä on ärhäkkyyttä, ketteryyttä ja kas kummaa, pysäköintiruutukaan ei ole sille liian pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2008 - 17:38

Mulla on käytössä Chevrolet Malibu Classic vm. 1974. Toiminut ruumisautona vuoteen 1986 ja siirtynyt tuona vuonna yksityisen omistukseen. Komistus (mattamusta!) tuli perheeseemme viime kesänä mulle myöhästyneenä synttärilahjana. Pientä laittoa oli, mutta toimii kuin ajatus ja kaasujalan keveys sanelee hyvin pitkälti bensan kulutuksen. Ajoneuvovero melkein 200 euroa vähemmän kuin edellisessä käyttöautossamme. Tykkään, kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 13:46

Mulla on Audi,mutta Chryslerin haluaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 20:29

jaa-a itellä on camaro ss,chevy van ja callardo vm.08 vitun hyvii kaaroja