Onko selkäreppu päivittäisessä käytössä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 22:32

Repun näköinen hantväsky tai hantväskyn näköinen reppu,fillarilla tai riippuen asioista isompi urheilureppu,puutarhalle mennessä puutarhareppu...Reppu on kätevä kävellessä,fillaroidessa ja ostoksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 22:08

Ei ihan päivittäisessä mutta viikottaisessa kylläkin. On mahdottoman kätevä esim. liikuntaharrastuksissa tai kun lähtee apostolin kyydillä parin kilometrin päähän kauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 22:16

Reppu on vakiokäsilaukkuni. Vaikka ostelen aina välillä muita, niin lopulta päädyn aina reppuun. Nyt niitä on minulla kaksi. On helppoa asioida, kun kädet ovat vapaana. Ostoksiakin mahtuu reppuun jonkin verran, eikä tule hartiasärkyjä, kun selkä ja pää ovat suorana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 22:20

ei ..eikä kuukausinkaan, jot kävelen ne kamat taskussa , mitä sit lenkillä mukaan otankin, jotka on.. avain kotiin.. euro tai kolme .. taskuun ..ja känny .. enpä siellä lenkillä muut sit tarviskaan... ..kaait ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 22:23

Kyllä joka päivä lenkillä tai missä tahansa käyn niin reppu on
mukana, tosiaan vaikka kauppareisulla on hyvä kun kävelemällä
käyn kaupassa, onhan siellä remussa toki muutakin esim kamera.
-Minulla on monenlaisia reppuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.12.2009 - 22:54

En omista kunnon reppua jota kehtaisi käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 01:51

Etupuolella on jo riittävästi reppua, en kanna mitään ylimääräistä enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 09:53

lähes joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 11:18

Vuodessa on kaksi jaksoa, jolloin reppu on selässä melkein joka päivä: helmikuusta huhtikuuhun, jolloin jo on iltapäivällä postintuloaikaan niin valoisaa, että haen sanomalehdet ja muut saanuneet tuolta maantien varresta hiihtämällä, ja syyskesällä marjastusaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 14:42

Ei päivittäisessä mutta maanantaina viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 14:52

Reppu tai olkalaukku, yleensä kylläkin reppu sillä kädet pitää olla vapaana koko ajan ja tavaraa on sekä kauppaan mennessä ja varsinkin sieltä tullessa melkoisesti.