Tunnetteko Kytäjän kartanon historiaa?

..tässä joululukemista
fi.wikipedia.org/wiki/Kyt%C3...lmoissurma

Avainsanat: kartanohisoriaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 19:58

Laakkosella on nyt gryndaus busineksia Kytäjänjärven rannalla - kaavoitettu omakotitalotontteja aikas reippaamman puoleisesti mutta eivät ole tainneet mennä kaupaksi - tosin kohderyhmä ei taida olla ihan "tavis lapsiperheet"...
Ymmärtääkseni kunnallistekniikka on kuitenkin valmiina joten mökkiä suunnittelevat ei muuta kuin luuri kouraan ja talon hankintaan:):)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 21:52

Hiukan tunnen ja aika surullinen tapaushan siellä aikanaan sattui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 22:14

Kyllä muistan: isäntä ampui alueelleen leiriytyneet nuoret.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 22:38

Laakkosen suku omistaa nykyisin Kytäjän kartanon, Reino kuoli
siellä Yrjön veli. Olen käynyt Kytäjän kartanossa ja niitten alueella.
Surullinen tapaus, olen siitä kuullut ja lukenut. Siellä on golfkenttäkin
olen sielläkin käynyt.

www.hyvinkaakuvat.com/paikka...kytaja.htm
Hyvinkään kuvia / Kytäjän kartano mm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2009 - 14:42

Kovasti se kuohahdutti kansaa ja varmasti pysyy mielessä kauan.