Saako kalaa syödä joka päivä?

Minä kyllä syön joka päivä kalaa erimuodoissa. Tänään oli kalasoppaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 20:28

Saa jos saa sitä joka päivä avannosta ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 20:38

Suositus on 2 ketaa viikossa ja mieluummin lohikalaa (elohopea hauessa ).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 20:40

Kala on tervellistä,suosituksista en tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.12.2009 - 20:42

Ei ihan joka päivä. Mutta jos syö pienen pienen määrän, niin ei kai siitä viikkoannos ylity.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 20:47

Terveellisempää sitä on syödä vaikka kilo päivässä kun jos(niin kuin minä)vetää pari askia tupakkaa päivässä.Pari kertaa viikossa kalaa syön mutta tuolta akvaariosta tulee syyttäviä katseita...tai sitten kuvittelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 21:05

saa, mutta ei silakkaa ihan kauheasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 21:16

Just piti pistää kauhani kalasoppaan ja mainita silakasta jotain "henkevää",siinähän on myös jotain rajoituksia olemassa raskaanaoleville ja pienille ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 21:22

Kala on ruokaa sieltä terveellisemmästä päästä, joten anna mennä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.12.2009 - 21:36

Voi syödä, sillä eihän kukaan syö niin suuria määriä kerralla, että ylittyisi ne myrkkymäärät mitä kalat pitää sisällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 22:07

Järvikalaa ei pitäisi syödä joka päivä, mutta onhan silliä ja seitä, lohta ja tonnikalaa.