Onko teilläpäin "puuterilunta"

Eilen tuli paljon lunta kolasin ne pois, mutta yön aikana on satanut
uutta ns. puuterilunta se on niin puhtaan valkoisen kevyttä, ettei ota
voimille lumityöt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 12:55

Pääkaupunkiseudullakin puuterilunta ja kirkas taivas,fone??n mukaan -5 eli ideaali ulkoilusää;pitääs heittää vaatetta niskaan,ehkä tänään yhdet pitkät kalsarit vähemmän ;-)ja suunnata ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 12:41

kyllä tääläkin tuli hetki sitten, mut nyt just ei tule luntakaan , vaan aurinko yritti pilkistää .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 12:45

Sille ei ollut hyvää voidetta 50-60 lukujen vaihteessa kun yritin suksella kilpailla.
Niin ja justeerilla puita kaataessa sai aina sarkalyyssin kauluksesta ne sisään.
Ei ole koko lumesta väliä.

Lisätty: 22.12.2009 - 20:37

Nykyjään näkyy luistavan hyvin. Oli sinisiä vilkkuja ja keltaisia vilkkuja maisema täynnä kun äsken kotiin autoilin. Oli mutkassa saaneet autoilta naamat vastakkain.
(En jäänyt neuvomaan kun on mielestäni hakala paikka tiessä ja poliisivoimat paikalla.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.12.2009 - 12:47

Sataa puuterilunta... on se ihme miten kevyen näköistä se onkin, mutta sitten kun otat kolan esiin ja lähdet sitä työntämään kohteesta a kohteeseen b, niin jostain kumman syystä ei enää tunnukaan kevyeltä. Totesin jälleen kerran tänä aamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 12:55

lisää lunta, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 13:17

Kyllä vain on. Ihanan kevyttä, valkoista ja kimaltelevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 13:46

Linnut tykkäävät kylpeä siinä puuterissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 14:54

kyllä on niin paljon sitä puuteria että tulee hiki kolatessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 20:37

Kyllä sitä on meilläkin. Tulee lapsuuden joulut mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 21:23

Tänään päivällä satoi juuri sellaista lunta,nyt alkoi kunnon tuisku ja se ei ole enää yhtään kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 22:11

On, on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 02:30

Kyllä pöllyää teillä, mutta lumenkaatopaikalla ei lunta näy olevan juuri lainkaan.