Oletko ollut mukana juhlissa mihin on tullut kutsumatonta porukkaa?

Minulle ei ole koskaan sellaista sattunut.

Avainsanat: kutsumaton vieras juhlat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 10:13

omiin häihimme tuli kuokkavieras ja onhan noita ollut muulloinkin .. mut tuo hääjutska oli kyl ylitse muiden.. asiakun selvis sanoi äitini, et kuokkavieras tuo onnea .. koht oltu yhdes 30v .. jot kiva , kun ukkeli poikkes juhlaamme ... :)

Kysyjän kommentti

Kyllä kuokkavieraita häissä täytyy olla,kun tulevat hyvässätarkoituksessa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 11:09

En tietääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 13:22

Leninin kaupungissa 1986 jouduin itse kutsumattomana häihin eräässä ravintolassa.
Yritin poistua mutta jouduin mm tanssimaan morsiamen kera.
Selittivät että se on sielläpäin kunnia-asia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 22:10

Olen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 23:10

Kerran itse kun menin väärästä ovesta ja otin tarjottimelta samantien sillileivän. Hääpari oli kuitenkin sen verran oudon näköinen että ymmärsin poistua ennen punaista korttia ihan itsekin. Samaa aluetta mutta toinen talo - oli useammat jatkot samassa paikassa.
(Lahden Mukkula vuosia sitten)