Mitä on tänään ohjelmassasi?

Minä pesen muutaman pienen maton ja päiväpeiton tuolla pyykkituvallaja ovetkin täytyy vielä pestä.

Avainsanat: pesua siivousta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 09:58

Kyllä on kiirus päivä, on ajeltava siellä'täällä hakemassa tavaroita, jotta saa joulun valmistelut valmiiksi. Sekä on nuo ruoka ostoksetkin mietittävä ja alettava vääntämään laatikoita illalla.
Lumityötkin on ensin tehtävä jotta ihmiset pääsee kunnolla liikkumaan kadulla.

Kysyjän kommentti

Nyt ovat joulukiireet ohi ja alkaa arki.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 09:33

Käyn "kivikirkolla" viimeisillä jouluostoilla. Pakettikorti puuttuvat vielä, ja ehkä jokunen lahjakin. Muuta erikoista ei tälle päivälle ole suunnitelmissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:43

Luullakseni hyvin rauhallinen työpäivä tuonne klo. 16 saakka. Sitten jouluisille ruokaostoksille. Kotona odottamassa iso kasa pestyä pyykkiä, jonka viikkaan ja silitän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:46

yks sukkapari vielä tuos työn alla , mut koht jo valmis ..ja pakettiin , nyt kun nuo ihan pienet mummin kulllan muruset läksivät omaan kotiin päin .. niin peilien pesu ... mikähän niissä niin vetää mangeetin lailla , kun aina ovat pieniä kätösen jälkiä täys .. no tuon ikäisen , kuin vasta on vajaa 2v. kyl kelpaakin peilin edessä poseerata , ( toista se on täs iäs ja hmm.. ) ja jotain pient siivous säätöä , illalla tulee vieraita ja niille jotain suolaista ja makeaa kyhäilen .. ihan rauhaisaa joulun ootelua sit vain tässäkin päivässä oottelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 10:06

Aamlla aikaisin kävin kaupassa ja kädet venyivät melkein lattiaan asti kasseja kantaessani, joten ei piäse näläkä vaevoomaan. Nyt on hirvipaistin valmistus meneillään ja kolmen tunnin päästä pitää olla jo duunissa iltavuorossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 10:23

Katson katsosta mitä kannattaa katsoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 11:16

Kaupassa käynti ja iltavuoro töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 12:29

Siivousta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 14:31

Aamusella ruokakaupoissa kävin pari tuntia, jot ei tarvitte sitten huomisessa lumimyräkässä käydä (eihän mitään pitänyt ostaa, höh), ja nyt sain kinkun uuniin, jotta huomenis ois uuni vapaana muuhun käyttöön, loorat sun muut... eilen laittelin joulukoristeita huusholliin... imuroida pitäis viel ja pestä pikkasen pyykkiä... linnuille laitettu myös "evästä" lintulaudalle... hissukseen... hissukseen...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 14:37

ollaan nyt floridassa. varmaan vaan ajellaan ja katellaan ympärille ja toivon että nään kaverini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 15:41

Tänään siivosin ja pesin lattiat.sekä vaihdoin joluverhot lapsien kanssa.uudet matot vaihdettiin lattioille. nyt voi kuusi vaikka koska sisälle saapua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 16:16

Paistoin kyljyksiä. Oikein urakalla. Laitan ne pakastimeen. Kävimme aamulla sellaisessa suoramyyntifirmassa ostoksilla. Nyt on erilaisia lihoja pakastimessa.En jaksa oikein muuta sitten tehdäkkään.Olen vaan ja hoitelen tuota sairasta miestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 23:04

Eilen oli ohjelmassa pyöräilyä tuiskussa ja renkaan paikkausta kun sepeli puhkasi toisen kerran viikon sisällä renkaan. Kävin myös ostamassa pienen Bahcon hylsysarjan joka on meisseleitä ja jakareita kätevämpi, varsinkin vanteen irrottamisessa jos kumeja alkaa menemään tuohon tahtiin...