Hyvää huomenta napsukaiset sekä oikein HYVÄÄ JOULUA JA ONNEKASTA 2010 vuotta ! T.ciby kisuineen .. :)

Myöskin hyvää reissuu kakkille , jotka matkaan lähdette , muistakaa turvavälit liikenteessä , sekä olkaa muutenkiin varovaisia , jotta on sitten hyvä joulu ja joulu mieli jokaisella ... :) ja sit se kyssäri .. olethan hyvällä ja levollisella mielellä joulusi ?

Avainsanat: hyvää joulua sekä onnekasta uuta vuotta !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 22:55

ROK!
Sitä samaa!
Kotosalla ollaan ja korkeintaan yksi sellainen 100km (2x50km) reissu tulee tehtyä.
Täällähän ollaan aina hyvällä, rauhallisella mielellä kun ei työt tressaa...

Kysyjän kommentti

kaikkille hyvää uutta vuotta !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 08:21

Hyvää joulua sinulle ja perheellesi sekä onnea ja terveyttä tulevalle vuodelle. Hyvää matkaa jos olette reissun päällä ja muistakaa kaikki ajella varovaisesti. Olemme hyvillä mielin, levollisia ja koetamme viettää rauhaisaa joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:08

Kiitos samoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.12.2009 - 09:20

Huomenta ja sitä samaa toivotan täältä sinne päin. Levollisin mielin otan heti aatosta kun saan kaikki pakolla rästiin jäävät jouluvalmistelut tehtyä. Tämähän on vain elämää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.12.2009 - 09:21

cibylle myös Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta minulta ja Otolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:25

Hyvää ja rauhaisaa joulua myös sinulle ja perheellesi,unohtamatta Ottoa ja Onnia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:36

Hyvää Joulua Cibylle sekä kissoille, ja rauhallista Uutta vuotta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:54

Oikein Hauskaa ja riemullista Joulua, sekä Onnellista Uutta Vuotta !
Kaikkea hyvää suurille pyhille jaa koko seuraavalle vuodelle!
Napsuillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 11:23

Rauhallista ja levollista Joulua sekä Onnellista Uutta Vuosikymmentä 2010!Napsutellen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 15:45

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2010 Myös sinulle.NAPSUTELLAAN TAAS ENSI VUONNA.