Mikä on sopiva ikä jättää palveluammatti? Esim. parturi-kampaajan työ? Missä vaiheessa asiakkaat kyllästyvät vanhemp.työntekijään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 21:41

Sopiva ikä jättää palveluammatti on ihan omista tuntemuksista kiinni. Vanhemmilla, ammattinsa osaavilla kaikilla aloilla on paljon annettavaa asiakkaille, jota palvelua/ taitoa he myös arvostavat.
Joten, jos itse nautit työstäsi, niin jatka niin kauan kuin haluat, asiakkaat kyllä pysyvät ja jäävät kaipaamaan sitä tuttua, turvallista osaajaa, jos liian varhasella viet osaamisesi ja persoonallisuutesi heiltä pois. Palveluammatissa antaa muille ja samalla myös itse saa paljon....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2008 - 22:16

Hyvin henkilökohtainen kysymys.

Niin kauan kuin itse jaksat olla innostunut työstäsi ja 'pysyt ajantasalla' , suoriudut hommastasi varmasti niin hyvin että ikäsi ei häiritse asiakkaitasi, ehkä jopa päin vastoin.

Kuuntele itseäsi ja tarkkaile asiakkaitasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 14:31

Sanoisin, että asiakkaat eivät kyllästy, jos työnsä hoitaa hyvin ja on saavuttanut vaki asiakaskunnan niin hyvin voi tehdä yli normaalin eläkeiänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 13:50

Riippuu persoonasta 60-65 on ihan hyvä vielä.