Mitä joululaulua et jaksa kuunnella kovin montaa kertaan?

Kirje mummolle on soinut tänään ainakin pari kymmentä kertaa. Kaunis kappale mutta kun sitä soitetaan melkein putkeen sen merkitys häviää ja siihen kyllästyy.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 23:43

Juicen "Sika" ei ole minun makuun

Kysyjän kommentti

Kiitos, ei myöskään minun eikä näemmä monen muunkaan vastaajan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.12.2009 - 23:45

sammakko ehti sanomaan sen mitä ajattelin. Se sika on ihan kauhea mielestäni. Kun sen kuulen, niin kanava vaihtuu heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 05:52

Kaikki menee, joululauluja kuunnellaan vain kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:11

En muista laulun nimeä mutta Mikko Alatalo sitä laulaa ja muistaakseni hyasinteista siinä lauletaan. Jostain syystä se ärsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:35

Molemmat sika-laulut ovat ihan turhia, siis myös se porsaita äidin oomme kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 10:14

se juicen sika on kans niin ärsyttävä , et vaihdan kyl vikkelään kanavaa, jos suinkin on mahdollist ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 11:40

Rumpalipoika - tarararamppaa. Ärsyttävä kipale!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 12:26

Tämä uusin, "Meidän ukki on teidän pukki", ärsyttävä jumputus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 12:40

Juicen sika, sitä levyä olen aina jotenkin epämiellyttävästi kuunnellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 13:08

Kaikki yhteensä elikkä mun ratkaisu on ollut,radio kiinni ja omat musat soimassa,voi ainakin valita mitä kuuntelee taustalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 15:51

porsaita äidin oomme kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 15:51

Kyllä minuakin ärsyttää Juicen sika laulu,kun kuulee aika usein sen jouluaikaan. joo kyllä myöskin kirje mummolle.muuten tykkään siitä laulusta mutta en usein kuunneltuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:43

Pakko yhtyä samaan mielipiteeseen jonka joka toinen on jo ilmaissut. Tuota sika-laulua en kyllä oikein edes pidä joululauluna - tietyn ryhmän suosikki se varmaan on.