Joko olette alkaneet opiskella Kiinaa?

Kevyt ja nopea web-selain Kiinasta IQ Browser 1.1
käyttöönotto on hieman hankalaa, sillä selaimen kaikki ohjeet ovat vain kiinaksi.

www.tietokone.fi/softa/windo...rowser_1_1

Avainsanat: web-selaimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 11:15

En,mutta pieniä edellytyksiä vois olla,kun olen japania opiskellut ja yhteisiä kirjoitusmerkkejä kiinalaisten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 21:30

en vielä , pitäisikö, ehkä motivaation takia muitakin syitä oltava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.12.2009 - 21:33

Vai vielä kiinaa pitäisi opiskella jonkun selaimen takia. Saavat sellaiset selaimet jäädä minun osaltani käyttämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:35

En ole enkä ala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 22:12

En opiskele, kerran olen toissäni joutunut tekemään kirjapainossa
kiinalaisen oppikirjan, se tuli valmiina tekstinä, oli tosi vaikea tehtävä
asemoida yli sataa sivua painokonetta varten. En rupeaisi toista
kertaa semmoiseen työhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 22:32

En opiskele kiinaa enkä edes venäjää minkä taitaminen tällä maankolkalla ois aivan suotavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 03:34

En, mutta venäjää opettelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 05:49

En ole, enkä taida opetellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 14:38

en enkä aio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 00:36

Enpä aatellut opetella, mutta mainitsemasi selain on koneella jo, kunhan kerkeän asentaa. Kehuvat sitä nopeaksi. Palataan asiaan vuodenvaihteen jälkeen, jos kiinnostaa kokemukset.