Lettupinon Joulu ostosreissu

Viime joulu ostoksilla ollessamme jouduimme emännän kanssa PUTKAAN. Minulla on "kantava" ääni. Tänään YRITIN olla hiljempää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 11:09

Kuten huomaat lettupino,ihminen ei ole koskaan liian vanha oppimaan mitään.Eikä sekään pidä paikkansa;kerran putkassa aina putkassa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 21:24

On hyvä että viimejouluinen ei uusinut ja nyt olet turvallisesti kotona luultavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:30

Ottaako ne kännykän pois turvasäilöön laittaessaan? Jos ei, sieltähän voi hyvin Napsuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.12.2009 - 21:31

Onpas sinulla ollut vaiherikas ostosreissu. Onneksi tänä vuonna selvisit vähemmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:36

Yritit? Eiköhän se kannata olla hiljempaa tosissaan, eikä vain yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 22:20

Nykyään putkaan saattaa joutua vaikka on ihan hiljaakin
ja selvinpäin. Poliisi vaan olettaa sinusta jotain tai kuvitteleen.
Täällä maaseudulla kun poliiseilla ei ole mitään tekemistä niin he
itse järjestävät sillain että kyllä töitä löytyy. Tämä on muuten ihan
tosiasia. Joskus ne saattaa mennä paikallisen pubin eteen kyyläämään
ihmisiä.
-Kaikista paras juttu sattui viime talvena kun oltiin asentamassa ns.
rivitalojen välisiä aitoja niin sattui poliisiauto kulkemaan läheltä,
työkaverini huudahti että kas verikauhamiehet pörräävät huvikseen,
meinas silloin kaverilleni tulla lähtö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.12.2009 - 22:25

Olisikohan lettupino oppinut jotain viimevuotisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 22:31

Semmostahan se joskus on kun ei sinivuokoilla ole joulumieltä..Ja toiset saa kyllä örveltää miten tahtoo poliisin puuttumatta.Naapurin Jortitkkakin oli päässyt oikein iltalehteen kun oli tuolla kaskenmäen grillillä kaatokännissä sohlannut mutta olivat lehden mukaan vaan taksiin kantaneet.Sinäkin kun olet taiteilija luonne niin olisivat ymmärtäneet ja heittäneet kotiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 22:55

Olet Lettupino kuvassa charmikkaan näköinen komea mies!
Eipä hevillä uskoisi, että viitsit ittes ja vaimon hommata putkaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 23:53

Emäntäkin joutui putkaan??? kauanko teitä pidettiin säilössä. Olisi kiva olla kärpäsenä katossa kun varmaan vielä kotona jatkoitte "henkevää keskustelua"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 00:20

Taitaa olla parempi pysyä lettujen ääressä, eikä mennä yleisille paikoille lainkaan!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 00:25

Heh. No olipas reissu, mutta tulipahan tehtyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 07:42

nyt olet sit jotain oppinut ja päässyt ilman putkaa kotiin...meil tääl kyläl on kans putka ,joka on nykyisin kaljakuppila ja itsekkin siellä joskus poikennut ...eikä ollut viimeks ukko kultakaan moksiskaan, kun kesäteatterista siskon kans tultiin putkan kautta.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:26

Onneksi yritit ja ilmeisesti vältitte putkareissun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:44

Lahjoja voi myös tilata netistä, niin ei sitten joudu kovaäänisestä keskustelusta ainakaan putkaan.