Oletteko käyttäneet kierrätyskeskuksen noutopalvelua?Nyt lähti vanha TV,nauhuri,printteri,kamala lepotuoli+palli sekä kuntopyörä.

Tuolista jouduin maksamaan hävittämismaksun,kymppi,mutta kannatti,ei tarvi junailla hakua,joltain tutulta pakun kanssa yms.helpotus suuri.Suosittelen!

Avainsanat: kierrätyskeskuksen noutopalvelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2009 - 22:32

Reilu kk sitten lahdessa kun tyhjensin asunnon.
Punkasta ottivat 20e kun siinä oli ihan pieni tahra reunassa - ei kuulemma saa myytyä eteenpäin vaikka muuten oli ihan uudenveroinen. En huomannut sitä (ehkä mehutahra) ennen kuin otin petarin pois, olisin muuten pyyhkäissyt sitä pari kertaa niin varmasti olisi lähtenyt puhtaaksi. Samalla lähti kasa astioita ja keittiökamaa, hylly, n.100 vhs-nauhaa, sohva, vaatteita, pöytä, tietokonetuoli, ja jotain pientä...
Lahdessa se tottelee nimeä Patina ja toimii Tuoterenkaan alaisuudessa, Tuoterenkaan kuuluisin tuote muuten lienee Mölkkypeli.
www.tuoterengas.fi/index.php...p;mag_nr=7

Kysyjän kommentti

Kovasti tarkkoja kierrätyksessä kuulemma ovat,lepotuolissakin oli tahroja(yhden tutun vanha tuoli,vahingossa mulle tuli,mutta pistin kiiruusti eteenpäin),siitähän ne voittivat sen 10€,joka oli hävittämismaksu,mutta loistava juttu et pääsin eroon jostakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 20:35

Tien toisella puolella on kierrätyskeskus ja sinne roudaan ylimääräiset tavarat,mutta toisaalta teen sieltä aina"löytöjä"...niin se vaan pyörii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:35

En varsinaisesti kierrätyskeskuksen, mutta realisointikeskuksen pojat noutivat vanhan telkkarimme. Sain siitä jopa muutaman euron verran rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:48

En ole käyttänyt noutopalvelua, mutta olen kyllä sieltä hankkinut halvalla esim.pari sohvaa ym. huonekaluja. Vaihdossa meni kerran vanha sänky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:01

Kyllä vain,veivät yhden ylimääräisen kirjahyllyn sinne myyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.12.2009 - 21:26

Vuosia takaperin muuton jälkeen sinne lähti pari nojatuolia, kattokruunu, sohva ja jotain pientä sälää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:47

Kyllä tyhjensivät yhden asunnon ja vauhti oli niin kova että meni minun Kuomajalkineet sekä ilmankostutin. no molemmat loutaa kyllä uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 03:30

Olen käyttänyt noutoa ja mulle on myös kuljetettu. Itse asiassa se yksi ja sama kirjoituspöytä tuotiin ja vietiin mun yhteen opiskelija-aikaiseen asuntooni :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 05:38

Kiitos vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 08:23

spr:n kirpparin noutopalvelu hakee myös ilmaiseksi käyttökelpoiset vielä myytäväksi kelpaavat esineet / tavarat / kodinkoneet / huonekalut ym . ainakin täällä seinäjoella.