Aiotko juoda jouluna alkoholia? Miksi tai miksi et?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 20:28

Kyllä aion. Ruuan kanssa nautimme punaviiniä ja esim. glögissä on hieman alkoholia. Kirkkaita viinoja meillä ei käytetä eikämuutenkaan mitään viiniä vahvempaa jos ei miehni konjakkinapsua lakseta. Humala ja muutenkaan runsas alkoholin käyttö ei kuulu jouluumme eikä sitä harrasteta muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 20:28

Empä viitsi pilata pyhiä lotraamalla kun aika monet joulut on mennyt plörinäksi.Se on eri asia jos osaa pienet sievät ottaa mutta minulla ei sitä taitoa oikein ole.Mukavampaa aloittaa tipaton tammikuu jo nyt...;=)

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:33

Aha,onneksi riittää lasillinen pari ruuan kanssa,ei ongelmaa eikä sen kummempaa suunnittelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:43

Punaviiniä ruoan kanssa tai kylmä olut. Glögiin hiukka punaviiniä. Kirkkaita en juo.
Kaikki alkoholi muutenkin Jouluna kohtuullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:53

En varmaankaan tänä jouluna. Yritän välttää sitä ylensyömistä johon olen aiempina vuosina sortunut. Jää kevyempi olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:05

Meidän jouluun ei alkoholi kuulu ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.12.2009 - 21:12

En sylje lasiin edes jouluna. Ei sitä änkyrään asti tarvitse silti vetää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.12.2009 - 21:23

Jouluihini ei ole koskaan kuulunut alkoholi, mutta nyt en vietä joulua, niin saattaa kuuluakin. Hernerokan kanssahan kuuluu juoda punssia. Jos vaikka sitä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:37

Ei, ku me ei juoda muinakaan päivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:43

En aio juoda ainoastaan maistella. Yö myssy on paikallaan joulunakin näillä aamuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 22:40

Tuskin.Meillä kotona on ollut aina alkoholoton Joulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 00:29

Enpä taida. Ehkä lasillisen viiniä voin juoda. Saunakaljan ehkä. Ei yhtään enempää, edes sitä viiniäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 04:07

Ei ole koskaan kuulunut minun jouluuni alkoholi. Eikä tule kuulumaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 05:36

Sukuaterialla, ruoan kanssa jos tarjotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:30

Tänä jouluna en juo mitään alkoholijuomaa, olen sellaisella dietillä, että alkoholi sotkisi kaiken. Juon vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 14:40

en koska en ikinä juo alkoholia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 10:05

en ole alkoholisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:21

Tuskin, ei ole pöytäjuoma täällä.
Kotikalja riittää kun en saanut aikaiseksi sitä sahdin tilaustakaan.