Miten saan kamalan tupakanlemun pois jääkaapista?

Sain "uuden" käytetyt jääkaapin. En tajua miten se edes voi haista tupakalle. Onko joku pitänyt siellä tupakkaa! Yöök!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 20:21

Höh,meinasin myös ehdottaa ettet kävis jääkaapissa röökillä,mutta selitys tuli.Pese se kunnolla miedolla astianpesuvesisekotuksella ja anna kuivahtaa reilun aikaa,samalla tuuletat sitä.Uusi käsittely,pitäis lähteä lemut...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 20:32

Jo vain meinasin vastata kuin Pate T mutta juu...Jos on etikkaa niin veteen laimennettuna kun rätillä pyyhkäisee niin taatusti raikastuu ja etikan tuoksu haihtuu nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:32

Kun olet tehnyt PateT:n ohjeen mukaan, huuhtale vielä vedellä, johon olet sekoittanut sitruunamehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:51

Hyvät ohjeet edellä. Nuuskaa siellä jääkaapissa on pidetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:58

Joku on käynyt kaapissasi savuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.12.2009 - 21:09

Super10 on nimensä veroinen puhdistaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:17

Puolikas sitruuna,ainakin vähän lähtee haju pois!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 21:17

Sanomalehtipaperi on hyvä hajunpoistaja jus jääkaapista ja kylmiöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.12.2009 - 21:17

Noudata kaikkia edellisiä ohjeita, niin varmasti hajut lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 10:29

martat neuvoo käyttämään monenmoiseen pesuun etikkaa ja se käy myöskin ilmanraikastimena .. itselläni sitä on pienessä maustepurkissa hyllyllä ja poistaa hajut .. voit myöskin pestä laimennetulla etikalla sen kaapissi , sekä kahvinkeittimesi , astianpesukoneesi ym.. katso marttojen sivulta tai googleta etikalla pesu .. siinä on oikeesti hyvä ja halpa aine ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 15:40

Nuuskaa säilytetään jääkaapissa. Noita hienoja pesuohjeita sinulle jo satelikin, joten vielä yksi kikka on laittaa vaikka pariinkin kuppiin kahviporoja. Ottaa hajut pois näpsäkästi jääkaapista.

Esim. kahvikuppi, lisää 3-4 mitallista kahvia ja laita jääkaappiin. Vaihda kahvijauhe tarvittaessa.