Kuusen hinta,paljonko maksoit kuusestasi?

Tämänaamun lehdessä kuusikauppias kertoi pyytävänsä kauniista kuusistaan 20-40 euroa,mutta eräs tuttu oli maksanut kuusesta 50 euroa.

Avainsanat: kuusen hinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 12:09

20 euroa. Kotiinkuljetus kaupan päälle.

Kysyjän kommentti

No ei ollut kiskuri hinta kuusellasi.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 12:19

Kyllähän tuo hinta kuusen koosta ja tasaisuudesta riippuu. Keskivertokuusen saa täällä Etelä-Suomessa 30 euron hintaan. Ja minusta se on huima hinta mutta onneksi ei tarvitse hankkia kun piha on niitä täynnä ja voin ikkunasta katsella milloin haluan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 14:25

60€ alkavalta metriltä. No ei nyt sentään.Tänä Jouluna kuusen saa hommata joku muu kuin minä. Lappeen Rientoa olen kannattanut kuusenhankinnassa jo vuosia. Saa urheiluseura kassaansa vähän rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 15:54

Tallinnassa maksaa noin 175-500kr ja kurssi eurolla on 15.64 ,joten laskekaa hinta siitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 16:35

Meidän kuusi ei maksanut mitään, omasta mettästä on. Kaupungissa ne ovat aika kalliita, olivat ennen ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 16:42

en yhtään, kävin kuusivarkaissa
(Ettehän kerro naapurilleni)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:23

Lähin kuusikauppias on parinsadan kilometrin päässä.
Näin pohjoisessa ei kasva kuusia, joten ei voi metsästäkään hakea, vaan täytyy ottaa tuosta tontinrajalta pikku mänty. Tuohan sekin havupuun tuoksun taloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:55

Mettästä kävin hakemassa, maksoi vaivan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:09

Jätän kuusen hankkimisen väliin mutta lehden mukaan kahdellakympillä saa hienon kuusen - kannattaa kuulemma tinkiä sillä lehteä lainaten "vain pöhkö maksaa sen hinnan jonka kauppias sanoo heti kun hintaa kysyy".