Oletko koskaan varastanut joulukuusta?

Joulukuusen varastaminen tulee kalliiksi,jos kiinne jää.

Avainsanat: joulukuusi varkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 12:22

Yhtenä jouluna kyllä voisi sanoa, että varastin kun naapurin metsään menin ja yhden sahasin itselleni kun lapsi oli vielä pieni ja kuusta tarvittiin sisätiloihin. Onneksi naapuri on serkkupoika. Eikä tuosta ole sukusotaa ainakaan vielä syntynyt.

Kysyjän kommentti

Meillekin on haettu kuusi joskus tuolta kaupungin takapalstalta,mies sahasi minä pidin vahtia,rikos on jo vanhentunut.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 12:09

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 13:53

Kymmeniä vuosia sitten isän kanssa oli tapana käydä hakemassa kuusi kaupungin metsästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 14:42

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 15:03

Olen rehti suomalainen enkä varasta mitään. Ruotsissa sitävastoin
joka viides kuusi on varastettu jotka he kotiinsa vievät. Uusi-Suomi
lehtitietojen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 16:02

En ole.Tuskin se tuntuisi edes oikealta kuuselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.12.2009 - 16:10

En ole varastanut, enkä tule varastamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 18:28

Ehkäpä olen mukana ollut mutta ihan varmaa tietoa ei ole kun alle kouluikäisenä kävin isän kanssa metsässä enkä tiedä kenen metsä se oli...Isävainaa oli tosin rehti suomalainen sekatyömies jotta voihan se olla jotta lupakin oli.Toisaalta eiköhän se ole vanhentunut juttu kun aikaa mennyt kohta puolensataa vuotta ja olin reippaasti alaikäinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 20:03

Ei ole tullu varasteltuaaaaaa, mutta luvalla olen hakenu metsästä. On vaikea juoksennella metsissä etsimässä, parempi hakea myyjiltä saa paremman!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 00:59

Käyn joka vuosi rehellisesti varastamassa kuusen tieosakaskunnan alueelta, olemme siis siinä mukana. Tiealueelta kaadan sen, (eli ojasta) jos haluavat vaikka ojia kaivaa, tulisivat muutenkin kaadetuiksi ja joskus näkyvät muutenkin ajavan nurin niitä kuusia. Jos joku tulee kyselemään mitä teen niin sanon että hoidan tiealuetta perkkaamalla ojista joutavaa kasvillisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 03:19

Omasta metsästä on kaikki meillä olleet kuuset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:55

Ei ole tarvinnut, lapsena se tuli isän veljen metsästä ja aikuisena en ole huolinut vaikka ilmaiseksi saisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:39

joooo