Oletko koskaan kysynyt pelikorteilta?

Pelasin tuossa pasianssia ja muistui mieleeni kun nuorena likkana kyselimme likkakaverin kanssa aina korteilla: onko tansseissa kivaa, tuleeko elämäni poika tänään sinne ym.

Avainsanat: pelikortit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 06:02

Kyllä aikoinaan. Korteista ennustettukin ja se viimeisin on pitänyt paikkansa. Sitä ennustetta elän parhaillaankin.

Kysyjän kommentti

Kiitos, toiset leikillään, toiset kortit kertoo kohtalomme, onnemme ja ahdinkomme...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 23:24

Kyllä olen kysellellyt..Aina vaan huonoa tuuria..kun ei mene läpi...Eli eämä jatkuu..vanhaan mallin...ei mitään uutta luvattu..tähän on vaan tyydyttävä..mitä elää tällä hetkellä....Pitää nyt koilla pelata..vaikka näyttäis mitä..ihanuutta jos menee läpi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 00:20

Juu,kyllä silloin tuli kyseltyä ja kaikenlaista,rakastaako tai eikö?Sen jälkeen onkin ollut pelkkää pasianssin sovittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 00:25

Eipä oo sellasta tullu harrastettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 02:22

Jep. Povattiin toisillemme kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 02:57

Eipä ne kortit osaa vastata vaikka kyselisin, joten olen jättänyt väliin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 08:07

Taannoin on katsottu korteista, mistäpä sattuikin osumaan kohdalleen. Sattumaako vai tiesikö tosiaan oikeasti, ei kysellyt ei udellut, lateli vaan tulemaan korttien kertomaa. Senjälkeen en ole ottanut yhteyttä korteista katsojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 10:34

Olen joskus käynyt ennustajalla, joka ennusti korteista. Pieleen meni se ennustus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 16:01

Kortit on jääny mutta nyt on "pendeli"apuna ja sillä voin katsoa monia asioita ja ihmisiltä sairaita kohtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 16:22

Huu-haata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:34

^^"HUU-HAATA!