Kuinka kauan olisi hyvä olla tietokoneella päivässä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 12:28

Sehän riippuu paljon siitä mitä siellä tietsikalla tekeen. Työhön ja opiskeluun liittyvään ahertamiseen voi helposti mennä useita tunteja päivittäin, mutta jos on kyse pelkästä ajanvietteestä (pelit, sähköpostit ja muu surffailu netissä) niin eiköhän tunti pari riittäisi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 14:34

Pienet lapset vain esim kerran viikossa puolisen tuntia tai ei ollenkaan ja vanhempien valvonnassa ja sitä mukaa kun lapset kasvavat voi vähän kerrallaan löysätä. Aikuinn toivottavasti osaa jo itse harkita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 13:56

Riippuu kenestä on kysymys.Lapset korkeintaan tunti,minä 8-10 tuntia.Ihan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.08.2008 - 13:40

Kuin kauan jaksaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 22:14

Ajattelisin näin, et korkeintaan puol tuntii kerrallaan (eri asia jos työkseen joutuu oleen), ja koko päivänä max 2h. Lapset sit taas asia erikseen, niin kuin varmaan yllä jo ainakin aiai ja ai (vai montakohan aiaita siihen nyt tulikaan), mainitsi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2008 - 19:41

Mulla kävi kerran niin että pelasin puoleen yöhön aloin vähä kyllästymään eli kyl siihenki kyllästyy.