kuinkahan moni syö taas itsensä ähkyyn

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 14:42

minä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 20:34

En oikein tiedä, mutta sallittakoon se Jouluna ilman mieliharmeja.
Itselläni on kyllä varaa nostaa painoa vaikka viisi kiloa, olen nimittäin
laihduttanut syksyn aikana Joulua ajatellen.
-Eikös se vanha sanonta ole että Jouluna pitää olla ruuat aina pöydässä
ympäri vuorokauden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 20:35

Kyllä varmaan moni harrastaa jouluna ylensyöntiä,et pitää ihan sairaalaan joutua minusta se on kyllä älytöntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 20:41

Miten niin taas - minähän teen sitä koko ajan. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:20

Yritä syödä itseni jouluna...ähkyksi,että saisi noita kadonneita kiloja takaisin...kun ne läksi ..eikä tule takaisin..

Lisätty: 20.12.2009 - 21:22

Voin syödä 10kg kinkun...sitte olisi normaali paino..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:40

Ei nyt ehkä ihan ähkyyn saakka mutta kyllähän olo joulupöydästä noustessa on yleensä melko täyteläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:59

No toki voi syödä hyvin hyvää ruokaa Jouluna.
Jokkainen nyt varmaan tietää kuinka paha olo ähkystä tulee ja osaa sit lopettaakin - joulun jälkeen:)))

Tietenkin olisi ihana osata syödä oikein jouluherkut mutta, kun niitä on niin paljon ja aikaa vain noin viikko:))
Eikhän se suvaita :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 22:07

syön vain karkkia ja salaattia :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 02:47

Varmaankin liian moni, voisi osan antaa nälkiintyneemmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 10:53

Minä en ainakaan aio syödä juuri mitään. Olen ollut pari viikkoa toisi niukalla ruokavaliolla tarkoituksenani pudottaa painoa. Enkä aio antaa joulun pilata hyvin alkanutta painonpudotusta. Elämässä täytyy olla muitakin nautintoja kuin syöminen ja juominen. Vaikka olisikin joulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 15:03

Lupasimme avoukon kanssa toisillemme ettemme söisi itseämme joulunpyhinä kertaakaan ähkyyn, mutta vannomatta paras. Loppiaisena sen sitten näkee tuliko lupaus pidettttyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 16:49

minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:38

En tänä vuonna kun en ole viikkoa seisovassa pöydässä norkoilemassa, ei tarvitse kilpaa syödä itsensä kanssa. Kyllä se kinkkupötkö on syötävää useamman kuin yhden päivän ajan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:07

Ei harmainta aavistusta. en ylensyö joulunakaan, se ei onnistu. Toki säännöllisesti tulee syötyä lämmintä ruokaa päivittäin ja perinteistä jouluruokaa jos söisi, se on kyllä aika raskasta.