Onko teidän kaduillenne ilmestyneet pelastusarmeijan joulupadat?

Annatko niihin patoihin rahaa,ruokaa,vaatetta,leluja.Minä en ole näitä patoja vielä nähnyt täällä Lappeenrannassa,en edes tiedä toimiiko täällä enää pelastusarmeija.Kuitenkin he tekevät hyvää työtä ja mielelläni avustaisin heitä.

Avainsanat: pelastusarmeija hyvää tekevä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 20:13

Jyväskylässä niitä on. Tänä vuonna en lahjoita niihin mitään, sillä hiljattain roudasin melkoisen lastin tavaraa SPR:n kirpparille.

Kysyjän kommentti

Meillä täällä Lappeenrannassa ei ole patakeräystä ollut enää viiteen vuoteen,kun täällä ei ole enää edes pelastusarmeijaa,mutta täällä on punaisenristin kontti myymälä mihin minäkin olen lahjoittanut tavaraa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 19:34

Kyllä Joensuussa on ollut koko menneenviikon jo, täällä meilläpäin
ei ole pelastusarmeijan henkilöitä ikinä ollut. Kaupunkien juttuja ovat.
Täällä on kyllä muita seurakuntia jotka järjestelevät keräyksiä ja
muutakin hyvänteväisyyttä. Tämä on pieni kirkonkylä jossa asumme,
ja työttömyys on korkealla 20%, ruokajonot kasvavat joka viikko vaan
pitemmiksi, olen niissä jakotöissä mukana ja näen ihmisten suuren
hädän tulevaisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 20:03

Meillä Raaseporissa ei ole kuin teitä ja tuokin on valtion tie jonka äsken kuuluivat ryminällä kolanneen lumesta. Patoja ei näy ainakaan tällä pihalla, saunassa on tosin muuripata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2009 - 20:15

Ei ainakaan tänne sivukylille ole patoja ilmestynyt. Kaupungissa en ole käynyt, joten niistä en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 20:26

Jos tähän kotikadulle ilmeistyisi, niin saattaisin vähän hämmästyä.
Keskustassa Sokoksen kulmalla on Turun joulupata ja sinne laitoin lompakostani löytyneet kolikot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:35

Kyllä tuolla Kotkan saarella näyttää olevan..padat..en ole sinne vienyt mitään....avustukset menee tyttären lapsille..kun on töistä lomautukset...ja raha on tervetullutta heille..tiedän että menee avustus perille..tosi tarpeeseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:40

Ei ole näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 10:19

Täällä pääkaupunkiseudulla on ainaskin Hakiksessa ja Stokkan kellon alla yms.paikoissa,missä ihmisiä liikkuu,hyvä asia,sillä kukkaron nyörit herkemmin aukeaa; MOT.