Minä olen aikeissa lopettaa tämän chaitin, Lennu mummu on kyttäillyt ja en saa lopettaa. Joulu sekä muut tervehdykset hänelle ..

voisitteko lähettää tähän kysymyksen muotoiseen kysymykseen ?

Lisätty: 21.12.2009 - 08:41

ON HÄN TÄMÄ MEIDÄN LENNU, ON ITSEKIN PAHOILLAAN KAIKESTA ILKEYDESTÄ MITÄ TÄÄLLÄ TOISILLE TEHDÄÄN , HÄN LOPETTI SEN TAKIA MYÖS TÄMÄN.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 20:12

ai lennukin ollut kuulolla...kivaa jos näet tämän niin oikein lämpöisiä joulun hetkiä ja te molemmat tulisitte vaik ens vuonna uusin kujein tänne seuraammee.....toivottelen...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 18:10

Miksi lopettaisit,pidä tauko jos siltä tuntuu ja lennu mummolle terveisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 18:27

Ole nyt rauhallinen ja pidä pikku paussi jos kyllästyttää, mutta palaat sitten virkeänä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 18:58

Kerro tälle lennumummolle terveisiä jos hän on tämä pois jäänyt lennu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 19:17

-Onko tämä lennu muuten meidän napsulaisten hyvä kirjoittaja,
muistaakseni hän jätti Napsun kun keskittyi siihen oman blogisivun
suunnitteluun. Nyt tuntuu tosi kummalliselta, lennuhan oli erittäin kiva
vastailija ja kysyjä Napsussa. Jos nyt olen väärässä niin oikaiskaa minua.
Jos tämä lennu on sama ihminen niin hänellä on muuten erittäin hyvät blogisivut.
hänhän ilmoitti osoitteen poistuessaan Napsusta.
-Kiva juttu kun sulkis on taas seuranamme, terveiseni hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 19:26

Kerro lennu mummolle terkkuja vaikka en kyllä päähäni heti saa kuka Hän on? ole kiva ja pysy täällä meidän seurassamme.Voi toki tauon pitää jos siltä tuntuu.Miksi lähtisit kokonaan täältä? oletko aivan tosissasi olut nyt napsun jättämisen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2009 - 20:10

Jokainen päättää itse milloin lopettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 20:22

*Ihan pihalla*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 00:44

Muistan Lennun,jotenkin hämärästi profiilikuvan,mutta mikä se oli,en muista.Kovasti terveisiä Lennulle!Hän oli täällä alkuaikoina(tulin maaliskuulla-09)mutten muista poistumisvaihetta,terkkui jokatapauksessa.Sama "saarna"kuin aiemminkin,pidä paussia tai kirjoita blogia,mutta ei sun kantsuis kaikkia ovia sulkea.Tosi mukavia jouluja sinulle ja loistavaa uutta vuosikymmentä 2010!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 08:02

Nyt on ankkuri täällä ihan ymmyrkäisenä - eli enpä älynnyt ylläolevasta yhtään mitään!
mutta ei kai se mitään haittaa!

Napsussa oleminen on onneksi ihan vapaaehtoista niinkuin likipitäen kaikki muutkin asiat maailmassa yleensä - pakko on vain sillon kun joku uhkaa "pyssy ohimolla" tekemään jotakin ja näin ei varmasti useammallekaan koskaan käy:)

Itse olisin Napsussa "riesananne" kernaasti useammin mutta meillä on tuo valkoinen "susi" talossa joka verottaa aikaa mukavalla tavalla.
Tuo pieni olentio on keksinyt jotta jos olen tietsikalla liian kauan niin se mokoma tekee kaikki kielletyt temput - hampaissa on välittömästi asioita jotka ei sinne kuulu!
muuten kaveri antaa lukea kirjaa, laiskotellakin yms. jostakin syystä on päättänyt puolestani että tietokoneilu on tyhmää hommaa:):) Fiksu eläin - täytyy myöntää.
Nyt hän on nuorimaisen kanssa aamulenkillä ja pääsimpäs livahtamaan:):)

Hyvää joulun odotusta teille kaikille ihanat Napsulaiset- paljon mukavia ja rauhallisia hetkiä jokaiselle!

toivotteleepi "Anker von Auss" kotoisammin ankkuri