Suuret ikäluokat jättämässä jälkeensä

satojen miljardien asuntoperinnön?
rnrn Siinä Teille joululahjaa ja lakimiehille myös.

Lisätty: 20.12.2009 - 20:30

www.hs.fi/tulosta/1135251602471

(Minulta ei jää lapsia eikä asuntoa, olen 69- ja kaikki rakentamani on mennyt kaupaksi)

Avainsanat: suuretikäluokat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2009 - 10:24

Iluusio,venttaa viikko ;-),kun-47 vapautuu,niin tulee aika monta paikkaa.Sinä vuonna oli suurin syntyvyys ja vuonna 2010 alkaa tätä porukkaa jäämään ansaitulle vapaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 19:22

Jaa niinhän se taitaa olla. Ikäluokka jossa itsekin olen, mutta en vielä aio luovuttaa, enkä tehdä muuta kuin nauttia elämästä!
Perinnöt voivat odotella rauhassa sekä lakimiehet saa puolustella rikollisia vielä minun osalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2009 - 20:07

Minä poikkean siitä poruskasta, en ikäni puolesta vaan sen omistamattoman asunnon puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 20:15

Kun oikein tarkkaan miettii asiaa niin meidän ikäisemme vertaan nyt
vaikka itseäni sulkkikseen, ehkä mitä meille tuleva ja omistamme tällä-
hetkellä menevät meidän jälkeläisille, mitäs sitä suurella rahalla tekee kun
sitä ei varmaan jaksa kuluttaa. Tämän ikäinen ukko 58 kun minä olen tienannut
jo oman osani työllä. Elikkä tuplaperintöni menee pojalleni kuoltuani, samaten
vaimoni puolelta tuleva. Kyllähän niistä vielä jokunen kiistelee, en siitä ota
pulttia. Tietysti eläissäni voin pantata perinnöt kenelle haluan.
Tulipas nyt sepostus näin äkkiä kun joutuu kirjoittamaan, en ole ennen
miettinytkään näin tarkkaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 20:20

Perinnön? Hehän ovat vasta viis- tai kuuskymppisiä.
Olen itse 25-vuotias ja olen koko opiskelujeni ajan saanut kuulla, että kyllä meille riittää töitä, kun suuret ikäluokat jää eläkkeelle, mutta eipä sellaista vielä ole tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 11:27

Herroille tuli mieleen sellainen että nämä suuret ikäluokat kun perivät vasta nyt vanhempansa ja sitten seuraava sukupolvi sanee suuren perinnön, että paiskataan veroa jotta valtiokin saisi osansa tuplana.
Olen kuullut että joillakin 6-kymppisillä on peräti 3 kesäpaikkaa, yksi oma ja kaksi perittyä kun eivät henno lapsuuden kesäpaikkaa myydä.